Gå til innhold

Hvorfor er det feil å være A4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

CD hylle???

Jeg finner det jeg skal høre på i media player'n. Vet igrunnen ikke hvor cdene mine er jeg. Kanskje x tok de med da han flytta... Skulle ikke forundre meg.

''Jeg finner det jeg skal høre på i media player'n. Vet igrunnen ikke hvor cdene mine er jeg. Kanskje x tok de med da han flytta... Skulle ikke forundre meg.''

Der er kjæresten og jeg fundamentalt uenige gitt. Jeg har mine stående i en dertilegnet hylle, spesialkjøpt til formålet, slik at jeg kan ta dem ut, åpne coveret og se på bildene og sånt. Han har tatt alt ut av plastcoveret og satt plate og papir inn i en dertilegnet mappe som ligger i bokhylla (og kastet plastcoveret). Det er helt feil. ;o)

• Svar 294
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

85

• Lillemus

22

• Shova

19

• mrxx

12

Mest aktive i denne tråden

Gjest Melbilla
Skrevet

Der er vi skjønt enige hos oss - fortid er fortid, den kan vi ikke gjøre noe med og bilder kastes ikke. (altså bilder man har i familiealbumet, ikke bilder fra soverommet)

Jeg hadde ikke hatt et stort bilde av eksen i stua alikevel, men har et lite bilde av ham og ungene i gangen. Hadde min kjære insistert på å ha eksen i kvadratmeterformat på veggen så tror jeg at jeg hadde revurdert hele forholdet ganske tidlig faktisk.

Ja, jeg er helt enig med deg. Bildene er hisorie og det er verdi i dem for barn, barnebarn, oldebarn og så videre.

Vi har et digert bilde av en lykkelig familie på 5 på veggen nå (tatt på fame) og jeg kunne jo ikke ha kvittet meg med det. Ihverfall ville jeg tatt vare på det. Sikkert en av ungene som ville hatt det når de ble voksne.

Gjest jamvold
Skrevet

Jeg misunner deg. Mitt liv er preget av kaos i alle rutiner og det synes i hjemmet. Er bedre på jobb da, men ellers så hopper jeg fra en ting til en annen gøyere ting. Og da blir ingenting gjort fullt ut.

Skrevet

Kan godt være de fleste av oss har tvangshandlinger. Men de færreste av oss må vel henge sokkene med tærne samme vei, ta glass fra riktig side i skapet osv. Derfor vil jeg ikke si at dette er a4.

Nei, du har rett. Det er mer a5.

Skrevet

Madonnagåten er en herlig, vanvittig parodi på Da Vinci-koden! Men du MÅ ha lest DV-koden først ellers skjønner du ingenting. :o)

Urgh, skal jeg orke å gi meg i kast med den igjen da...? Blæææææhh...! Nei, ikke enda i hvert fall. Må være i lesehjørnet da tror jeg!

Skrevet

Jeg begynte med lydbøker fordi jeg slet veldig med migrene og spenningshodepine en stund. Ble helt elendig av å lese. Nå foretrekker jeg igrunnen lydbøker. Mens jeg tar sol, kjører buss, går tur, trener, legger sammen klær osv. Alt som ellers er gørrkjedelig går av seg selv med en lydbok på øret :-)

Nei fysj og æsj! De leser jo alltid HELT feil! Jeg ville jo ha lest det helt annerledes! Det ødelegger hele boka for min del.

Når jeg kjører bil, vasker eller går tur, har jeg mer enn nok med mitt eget hode! Det kan dikte opp mye flottere historier enn noen som helst bok:-) Da er jeg plutselig mangemillionær, har fem barn osv... DEILIG:-)

Skrevet

Hvem sier at det ikke er bra nok?

Det er ikke mange som sier det, men det blir gjort meget klart gjennom små stikk av spydige kommentarer og himling med øynene ja! Det plager meg ikke, jeg er vant til å være annerledes. Men jeg forstår det ikke helt...!

Skrevet

Jeg misunner deg. Mitt liv er preget av kaos i alle rutiner og det synes i hjemmet. Er bedre på jobb da, men ellers så hopper jeg fra en ting til en annen gøyere ting. Og da blir ingenting gjort fullt ut.

He he, ja da er du nok min rake motsetning ja;-) Jeg klarer ikke å forstå hvordan du orker å leve slik du gjør, men jeg ville aldri tenke at du lever noe dårligere enn meg likvel...!

Skrevet

Jeg er nok ikke så rutinert som du, men jeg er nok ganske så A4 jeg også...Med hund, hus, bil og unger... ;0)

Litt mer impusiv, og litt avhengig av liv rundt meg, ellers kjeder jeg meg fort....Orker ikke gå å surre i mange dager, bare gjøre det samme igjen og igjen...

Men hver enkelt må velge sin egen vei, og så lenge man er lykkelig, driter man i hva andre tenker og gjør.

:0)

Skrevet

Jeg er nok ikke så rutinert som du, men jeg er nok ganske så A4 jeg også...Med hund, hus, bil og unger... ;0)

Litt mer impusiv, og litt avhengig av liv rundt meg, ellers kjeder jeg meg fort....Orker ikke gå å surre i mange dager, bare gjøre det samme igjen og igjen...

Men hver enkelt må velge sin egen vei, og så lenge man er lykkelig, driter man i hva andre tenker og gjør.

Ja man skulle nå tro det, men da er det veldig få av de rundt meg som er lykkelige i så fall... For de driter ikke i hva jeg tenker og gjør i hvert fall! Lurer sånn på hvorfor det plager andre at jeg velger å leve som jeg trives med!

Skrevet

Det er ikke mange som sier det, men det blir gjort meget klart gjennom små stikk av spydige kommentarer og himling med øynene ja! Det plager meg ikke, jeg er vant til å være annerledes. Men jeg forstår det ikke helt...!

Jeg har en venninne som er veldig A4, og høres ganske ut som deg. Det er helt greit, men noen ganger så er hun så A4 at det er irriterende ja. Vi skal f.eks ut å spise imorgen.. Jeg liker å gå ut å spise sånn i åtte - halv ni tiden, siden det er fredag. Men hun vil gå ut å spise kl 7 for hun vil legge seg tidlig, så hun er godt og uthvilt til lørdag. Det ender da opp med at _jeg_ må gi meg (som det alltid ender med), og ja det irriterer meg. Dette er et eksempel av flere, men jeg synes generelt at det er en uting å være så til de grader rutinemenneske at man faktisk blir sta og egoistisk, slik som jeg oppfatter at hun er ganske ofte.

Skrevet

Ja man skulle nå tro det, men da er det veldig få av de rundt meg som er lykkelige i så fall... For de driter ikke i hva jeg tenker og gjør i hvert fall! Lurer sånn på hvorfor det plager andre at jeg velger å leve som jeg trives med!

Hev deg over det, de er sikkert bare sjalu ;0)

Så lenge du er lykkelig, bør de ikke legge seg oppi hvordan du velger leve livet ditt!

Skrevet

''Jeg har selv valgt dette livet, og jeg ville ikke byttet det bort!''

Da er det ikkje noe mere å snakke om, du trives og har det bra det er det som er viktigst!

Gjest Elextra
Skrevet

mora2 A4?

Mooooooooahahaha!

Skrevet

mora2 A4?

Mooooooooahahaha!

*LOL*

Jeg er nå litt A4... ;0)

Skrevet

''Jeg har selv valgt dette livet, og jeg ville ikke byttet det bort!''

Da er det ikkje noe mere å snakke om, du trives og har det bra det er det som er viktigst!

Ja det er jo klart! Og jeg har det akkurat slik jeg ønsker å ha det:-) Men jeg slutter ikke å undre meg over hvorfor så mange mener at mitt liv er så mye dårligere enn deres egne...!

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Nei fysj og æsj! De leser jo alltid HELT feil! Jeg ville jo ha lest det helt annerledes! Det ødelegger hele boka for min del.

Når jeg kjører bil, vasker eller går tur, har jeg mer enn nok med mitt eget hode! Det kan dikte opp mye flottere historier enn noen som helst bok:-) Da er jeg plutselig mangemillionær, har fem barn osv... DEILIG:-)

Hehe - den rosa skyen din - selger du billetter til den? Jeg vil ha en dott å fly på iblant jeg også :-)

Skrevet

Ja det er jo klart! Og jeg har det akkurat slik jeg ønsker å ha det:-) Men jeg slutter ikke å undre meg over hvorfor så mange mener at mitt liv er så mye dårligere enn deres egne...!

Hei:)

Det er vel ofte slik at hvis man selv har et liv man liker og finner tilfredsstillende, så er det vanskelig å forestille seg at andre trives med det totalt motsatte.

Jeg synes det er rart at dere aldri reiser på ferie. Synes dere ikke at det ville vært gøy å se andre andre kulturer, smake ny mat, sove på hotell, oppleve noe annet osv? Hehe.. Der ser du! Jeg er sånn jeg også. Men er selvfølgelig veldig glad for at du har det bra. Ikke noe annet er bedre enn det. Alle må få lov til å definere hva som er et godt liv for dem. Det er subjektivt! :)

Skrevet

Hei:)

Det er vel ofte slik at hvis man selv har et liv man liker og finner tilfredsstillende, så er det vanskelig å forestille seg at andre trives med det totalt motsatte.

Jeg synes det er rart at dere aldri reiser på ferie. Synes dere ikke at det ville vært gøy å se andre andre kulturer, smake ny mat, sove på hotell, oppleve noe annet osv? Hehe.. Der ser du! Jeg er sånn jeg også. Men er selvfølgelig veldig glad for at du har det bra. Ikke noe annet er bedre enn det. Alle må få lov til å definere hva som er et godt liv for dem. Det er subjektivt! :)

Jeg blir også ofte svett når jeg hører om andres hektiske liv, og tenker "hvordan orker de?". Men jeg synes ikke - og gir ikke uttrykk for - at de har et dårligere liv enn meg! Det er ikke lov å komme med spydige kommentarer ang folks dårlige økonomiske sans eller at de fester hver helg, men det er tydeligvis lov å himle med øynene for at jeg er sparoman, og å stikke inn små, mindre hyggelige kommentarer fordi jeg velger å ikke drikke meg full hver helg... Det forstår jeg ikke! Bryr meg ikke om det, jeg er vant til å være litt rar:-) Men jeg forstår det ikke!

Ang ferier så ville jeg også synes det var fint å reise! Jeg og en venn reiste til Thailand da vi var 18, og ingenting kan toppe det! Vi var også i Tyrkia to ganger. Men nå har jeg en katt som ikke er så enkel, og da er det helt ok for meg å bli her! Dessuten er det ikke aktuellt å reise til syden med baby...

Jeg har kanskje et spesiellt syn på det å skaffe seg dyr. Jeg ser det som å skaffe seg barn. Når man skal få barn, veit man aldri "hva slags" barn man får, om det er et "enkelt" barn, eller et med spesielle behov som trenger litt omlegging av livet.

Min katt er meget spesiell! Visst er hun sær, men det gidder jeg ikke å ta hensyn til. Men hun er sky og redd, og har det IKKE godt rundt fremmede mennesker! Hun er fortsatt redd for min stedatter som er her annenhver helg og hver onsdag, og har vært det i 4 år nå... Så da velger jeg å ta hensyn til henne, og så reiser vi en natt til Gøteborg, en natt til København og slikt isteden. Koselig det også:-)

Skrevet

Hehe - den rosa skyen din - selger du billetter til den? Jeg vil ha en dott å fly på iblant jeg også :-)

Det er fordelen med å være mye aleine det se - man utvikler fantasien! Så slå av lydbok, radio, tv, unger og gubbe, dra frem støvsugeren, og hopp ombord;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...