Gjest hadde vært fint Skrevet 22. oktober 2008 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg skulle lagd en kalender, men jeg er skikkelig klønete med data. Hva skal jeg trykke på for å fa frem et slags skjema, regneark, eller hva en nå skal kalle det som jeg selv kan fylle ut. Noen som kan gi meg et tips? 0 Siter
adelie Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Vil du ha en som ser pen ut, eller bare en funksjonell? Skal du printe den, eller bruke den på pc-en? Og skal du lage for et helt år? Eller vil du ha en ferdiglaget? 0 Siter
Gjest hadde vært fint Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Vil du ha en som ser pen ut, eller bare en funksjonell? Skal du printe den, eller bruke den på pc-en? Og skal du lage for et helt år? Eller vil du ha en ferdiglaget? Jeg kan lage den selv. Den kan være funksjonell og jeg må printe den ut. Skal fylle inn samværsplan. 0 Siter
adelie Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg kan lage den selv. Den kan være funksjonell og jeg må printe den ut. Skal fylle inn samværsplan. Excel er jo supert til slike ting,da? Hvis det er for deg og barnefar? Hvis det er for barna, bør den vel se "hyggeligere" ut. 0 Siter
Gjest hadde vært fint Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Excel er jo supert til slike ting,da? Hvis det er for deg og barnefar? Hvis det er for barna, bør den vel se "hyggeligere" ut. Takk skal du ha. Det kan jeg sikkert bruke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.