Gå til innhold

litt datahjelp?

Gjest hadde vært fint

Anbefalte innlegg

Gjest hadde vært fint
Skrevet

Jeg skulle lagd en kalender, men jeg er skikkelig klønete med data. Hva skal jeg trykke på for å fa frem et slags skjema, regneark, eller hva en nå skal kalle det som jeg selv kan fylle ut. Noen som kan gi meg et tips?

Skrevet

Vil du ha en som ser pen ut, eller bare en funksjonell? Skal du printe den, eller bruke den på pc-en? Og skal du lage for et helt år? Eller vil du ha en ferdiglaget?

Gjest hadde vært fint
Skrevet

Vil du ha en som ser pen ut, eller bare en funksjonell? Skal du printe den, eller bruke den på pc-en? Og skal du lage for et helt år? Eller vil du ha en ferdiglaget?

Jeg kan lage den selv. Den kan være funksjonell og jeg må printe den ut. Skal fylle inn samværsplan.

Skrevet

Jeg kan lage den selv. Den kan være funksjonell og jeg må printe den ut. Skal fylle inn samværsplan.

Excel er jo supert til slike ting,da? Hvis det er for deg og barnefar? Hvis det er for barna, bør den vel se "hyggeligere" ut.

Gjest hadde vært fint
Skrevet

Excel er jo supert til slike ting,da? Hvis det er for deg og barnefar? Hvis det er for barna, bør den vel se "hyggeligere" ut.

Takk skal du ha. Det kan jeg sikkert bruke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...