Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Møteantrekk er noe helt annet ja :-)

Da må man tilogmed stryke blusen sin :-)

Nei, der går grensen, stryke bluser driver jeg ikke med ;)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• adelie

16

• Atene

6

• Speak

3

• pekkaline

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig :-) Men jeg valgte sort - alt går i sort og alt matches mot sort :-)

Fikk du den siste mailen i går?

Ja, jeg tror det. Var bare for sliten til å svare. Merket godt utover kvelden at det hadde vært noen tøffe timer.

Skrevet

Møteantrekk er noe helt annet ja :-)

Da må man tilogmed stryke blusen sin :-)

Bluse? Hva er det?

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Bluse? Hva er det?

Haha - det er en sånn greie man på passe på at man kjøper med litt stretch i stoffet for da kan man la strykejernet få sin velfortjente hvile :-)

Det er utrolig hva jeg som regel synes at kan passe med en hvit bomullsgenser inni istedenfor den blusen..... :-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Nei, der går grensen, stryke bluser driver jeg ikke med ;)

Ikke jeg heller - har et meget lite antall plagg som kan strykes, men ender veldig gjerne med en genser isteden...

Stryker skjortene til husets herrer til 17. mai men ellers er det minimalt :-)

Skrevet

Jeg forsøkte noe lignende for noen år siden - kler bedre brunt enn sort og bestemte meg for at "brown is the new black", i hvertfall for min del. Men det holdt ikke. Det finnes jo så mye fint i sort også!

''Det finnes jo så mye fint i sort også!

'' Hehe - jeg har også tatt en sjefsavgjørelse. Så jeg bestemmer over moten, ikke den over meg! Det så utrolig mye enklere.

Sulle jeg gjort det annerledes, ville jeg hatt et omkledningsrom og hushjelp osv., gartner osv.. (jeg tok en shortcut nå, da)

Keep it simple...

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke jeg heller - har et meget lite antall plagg som kan strykes, men ender veldig gjerne med en genser isteden...

Stryker skjortene til husets herrer til 17. mai men ellers er det minimalt :-)

Mannen min bruker strykeskjorter nesten hver dag, men den biffen ordner han heldigvis selv.

Har flere strykeklær på sommeren - er glad i strøket lin.

Skrevet

Noe sånt, kanskje?

http://www.elnaturalista.com/index.php/en/collection/collectionAW08/yggdrasil?force=4458

Jeg har forøvrig Mary Jane-type sko fra Camper og Clarks. Går til skjørt og bukser, men Camper-skoene må festes med spenne, så det tar litt tid. Clarks-skoene må jeg bruke skohorn på.

Oj, den der var heftig. Ikke noe å sjekke mannfolk i, i hvert fall.... Tror ikke det passer til klærne mine heller. Men støvelen var litt kul http://www.elnaturalista.com/index.php/en/collection/collectionAW08/yggdrasil?force=4463

Vet bare ikke hva jeg skulle brukt den til. Og sålen ser ut som den er for folk med cowboyhatter!

Men du er helt sikkert fin likevel! Det gjelder bare å ha funnet sin stil, så det ser naturlig ut sammen :))

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Mannen min bruker strykeskjorter nesten hver dag, men den biffen ordner han heldigvis selv.

Har flere strykeklær på sommeren - er glad i strøket lin.

Det er kjempelekkert :-) Jeg bare vet dessverre at her i huset brukes de plaggene en gang eller to før de blir liggende i den permanente "dette burde man snart stryke" bunten på vaskerommet... :-)

En mann som stryker sine egne skjorter er et funn! Jeg har ikke en sånn en, men jeg har en som har funnet ut at de gode, strykefrie skjortene faktisk ikke trenger å strykes :-)

Skrevet

Oj, den der var heftig. Ikke noe å sjekke mannfolk i, i hvert fall.... Tror ikke det passer til klærne mine heller. Men støvelen var litt kul http://www.elnaturalista.com/index.php/en/collection/collectionAW08/yggdrasil?force=4463

Vet bare ikke hva jeg skulle brukt den til. Og sålen ser ut som den er for folk med cowboyhatter!

Men du er helt sikkert fin likevel! Det gjelder bare å ha funnet sin stil, så det ser naturlig ut sammen :))

Jeg har ingen sånne sko, jeg bare kom til å tenke på dem da du ville ha noe som var lett å sparke av seg.

Men jeg er enig i at støvelen ser fin ut.

Gjest Elextra
Skrevet

Det er kjempelekkert :-) Jeg bare vet dessverre at her i huset brukes de plaggene en gang eller to før de blir liggende i den permanente "dette burde man snart stryke" bunten på vaskerommet... :-)

En mann som stryker sine egne skjorter er et funn! Jeg har ikke en sånn en, men jeg har en som har funnet ut at de gode, strykefrie skjortene faktisk ikke trenger å strykes :-)

''Jeg bare vet dessverre at her i huset brukes de plaggene en gang eller to før de blir liggende i den permanente "dette burde man snart stryke" bunten på vaskerommet... :-)''

Slik er det i stor grad her også - særlig på vinteren. Alt er litt lettere på sommeren. Men selv da bruker jeg aller mest strykefrie klær.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

''Jeg bare vet dessverre at her i huset brukes de plaggene en gang eller to før de blir liggende i den permanente "dette burde man snart stryke" bunten på vaskerommet... :-)''

Slik er det i stor grad her også - særlig på vinteren. Alt er litt lettere på sommeren. Men selv da bruker jeg aller mest strykefrie klær.

Det er rart det der med hvor mye lettere alt er på sommeren :-)

Jeg er sånn at når det blir mørkt så er det kvelden og da orker jeg ikke å gjøre så mye mer. Tiltaket renner ut med dagslyset.

Ergo er det ganske striglet hos meg på sommeren. På høsten holder jeg det i gang fordi jeg liker å forberede jul, men på senvinteren så bare holder jeg ut mens jeg venter på lyset. Jeg har innsett at jeg ikke har noe i nordnorge å gjøre...

Skrevet

''En mann som stryker sine egne skjorter er et funn! '' Ja, hadde det vært det eneste kriteriet for 'et funn', så hadde ejg lett skullet finne min drømmeprins... LOL

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

*lol* De ser komfortable ut, i hvertfall, og antakelig hadde de vært noe for Gulla *S*

HAHAHA!!! Nei - ikke i rosa ihvertfall :-)

De tøflene jeg har hjemme er dessuten tusen ganger styggere, men jeg elsker dem, de er strikket av min gode venninne rett og slett fordi jeg fryser på bena og slik kunne hun da ikke ha noe av at jeg gikk rundt. Ved siden av ting ungene lager er det blant mine absolutt favoritt-ting. Men de er _ikke_ pene :-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

''En mann som stryker sine egne skjorter er et funn! '' Ja, hadde det vært det eneste kriteriet for 'et funn', så hadde ejg lett skullet finne min drømmeprins... LOL

Hm.... Mulig jeg må utvide det begrepet litt med litt flere kriterier kanskje :-)

Han må se pen ut naken også. Og være snill :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hm.... Mulig jeg må utvide det begrepet litt med litt flere kriterier kanskje :-)

Han må se pen ut naken også. Og være snill :-)

''Han må se pen ut naken også. Og være snill :-)''

Ja, humor og intelligens er det ikke så nøye med ;)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

''Han må se pen ut naken også. Og være snill :-)''

Ja, humor og intelligens er det ikke så nøye med ;)

Nei... Man har da tv og internett - det får da være grenser på storforlangende :-)

Ok da.... Det er hyggelig med en som greier å fullføre både en setning og et resonnement. Og en som greier å le av det når han spør hvem dette var på stereoen fordi han likte det - etter at han har disset den første Marit Larsen skiva i et års tid......... :-)

Skrevet

De var jo fine. De kalles tom. "arbeidssko" :)

Men jeg får ikke sånn sko på meg uten å bruke noen sekunder. Jeg er ofte i full fart..... og hadde trengt noen uten helkappe. Som likevle var stødige. Og ikke så kjerring-aktige ut, selv til skjørt. En umulighet kanskje.....

Men de var uansett fine, takk for linken!!

Jeg kipper på meg mine mens jeg reiser meg opp. Tar vel et par sekunder på å få dem av.

Og det viktigste av alt er at de er fantastisk gode å gå med:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...