Gå til innhold

yrkeshygieniker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å utdanne meg til yrkeshygieniker, men dette vil koste nærmere 50000,- Det jeg håper på er at arbeidsgiver kan dekke dette, men ettersom arbeidsgiver har tilgang til yrkeshygieniker (ikke lokalisert ved mitt arbeidssted da vi er en såkalt satelitt) må jeg ha gode begrunnelser på å få dekt en slik utdanning. Arbeider selv ved et kjemilaboratorium (div. analyser og ansvarlig for kjemikalier og laboratorieareal) og ser at en av de fire delene utdanningen består av er veldig relevant til det jeg holder på med (denne får jeg dekt), men så var det å få dekt de andre tre delene.

Noen som har gode forslag på begrunnelser jeg kan ta med for å få hele utdanningen dekt av arbeidsgiver?

Gjest Mix master
Skrevet

Du bør kanskje garantere sjefen på noen måte at du kommer til å fortsette hos han og at han får bruk for din nye kompetanse.

Ei jeg kjenner fikk dekket videreutdanning av sin sjef mot at hun skrev under en kontrakt på at hun da var bundet til å jobbe i firmaet de nærmeste x antall år.

Dette da det er litt dumt for sjefen å betale utdannelse for deg, bare for at du skal få deg jobb et annet sted ;-) Så viktig at du beviser at det er for deres skyld og og ikke bare din skyld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...