candyqueen_83 Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Neida, kjæresten min pleier å være flink til å vaske klær. Men nå hadde han tatt den lysegule jean paul genseren min sammen med blått og svart ( Rett i søpla med den. Buhuuu. Jeg sa jeg hadde lagt den til side for at den ikke skulle vaskes sammen med det som lå i maskinen. Hvordan skulle jeg vite det da?? sier han. Eeh, lysgul? Svart? 0 Siter
laban Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Hvis du vil at han skal fortsette å sette på vask som inneholder begges tøy, skaff en egen kurv der du legger det han IKKE skal ta med uansett. Akkurat det som legges i den kurven (finvask, ekstremfarger, plagg med spiler el.l. som må i vaskepose, osv.), vasker du selv. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Mannen din er lur som f... etter noen slike "blundere" så får han ikke lov til å vaske klær lenger.................genialt spør du meg:-) Det neste blir oppvasken, bare å knuse noe av det dyre servicet så er det oppdraget også borte. 0 Siter
avidi Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Akkurat det skjedde her i går. Mannen min fant ut at han skulle vaske klær. Jeg hadde ikke rukket å tømme foriige maskin før jeg dro hjemmefra og ble ganske paff da jeg kom ut på vaskerommet i går kveld. Der fant jeg juniors hvite t-skjorte med gullmønster vasket sammen med dongeribuksene. T.skjorta var iikke hvit lenger, heller gråblå. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Hvis man er raskt ute etter en slik uheldig vask, går det som regel an å vaske det ene plagget på nytt, alene, og fargen går ut av igjen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 Mannen din er lur som f... etter noen slike "blundere" så får han ikke lov til å vaske klær lenger.................genialt spør du meg:-) Det neste blir oppvasken, bare å knuse noe av det dyre servicet så er det oppdraget også borte. Han skal fint få lov til å vaske flere maskiner ) Det er ikke rette måten å lure seg bort på her ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224761681' post='3993770] Hvis man er raskt ute etter en slik uheldig vask, går det som regel an å vaske det ene plagget på nytt, alene, og fargen går ut av igjen. Men nå er genseren tørr. Uten at han hadde sett at den var farget da han hengte det opp. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Han skal fint få lov til å vaske flere maskiner ) Det er ikke rette måten å lure seg bort på her ) Hehe,- det skal ikke bli så billig for deg, med andre ord? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Men nå er genseren tørr. Uten at han hadde sett at den var farget da han hengte det opp. Jeg hadde uansett prøvd, muligens på litt varmere vask enn anvist. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 Hvis du vil at han skal fortsette å sette på vask som inneholder begges tøy, skaff en egen kurv der du legger det han IKKE skal ta med uansett. Akkurat det som legges i den kurven (finvask, ekstremfarger, plagg med spiler el.l. som må i vaskepose, osv.), vasker du selv. Smart ) Han har bare mørke klær, så jeg får kanskje begynne med det ) Da kan han vaske alt som er mørkt, og jeg resten. Lurt ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224761792' post='3993774] Jeg hadde uansett prøvd, muligens på litt varmere vask enn anvist. Da ligger den i maskinen igjen ) Turte ikke på mer enn 50 grader da. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 Hehe,- det skal ikke bli så billig for deg, med andre ord? Det er ikke ofte det skjer, men det er som regel aldri genserne fra H&M til 199,- det skjer med ) Tror han blir litt mer nøye fra nå av ;O) 0 Siter
Speak Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Derfor er det bare jeg som vasker klær hjemme. (Og snuppa på 9 år, men ho gjør jo ikke slike ting da:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Da ligger den i maskinen igjen ) Turte ikke på mer enn 50 grader da. Bra! En grundig 50-gradersvask kan muligens redde plagget! Vel verdt forsøket 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Så synd med genseren da! Livet er en lære, og der lærte han jammen enda litt til (forhåpentligvis) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Kjedelige greier! Mannen min ødela endel babytøy for noen år siden, så nå har han forbud mot å vaske annet enn sengtøy. Jeg tror han er veldig fornøyd med den ordningen da Jeg vasker alt egentlig, og det er en jobb jeg liker godt. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Han skal fint få lov til å vaske flere maskiner ) Det er ikke rette måten å lure seg bort på her ) Det gikk helt fint til alt det fineste tøyet ditt var slukt av fargespøkelset:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 Så synd med genseren da! Livet er en lære, og der lærte han jammen enda litt til (forhåpentligvis) Han tør vel ikke vaske flere av mine klær nå ) Kun det som er helt mørkt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 Det gikk helt fint til alt det fineste tøyet ditt var slukt av fargespøkelset:-) Lol!! Da hadde det blitt slutt på klesvask for han ja ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Min kjære har fått streng beskjed om ikke å vaske mine hvite truser sammen med sitt eget svarte tøy. Han ser ikke noe problem i at trusene mine blir lysegrå... Men han har innsett at det er strengt forbudt så han gjør det ikke. ) Derimot slenge han min rosa-mønstrete truse på mørkvask så nå er den ikke rosa og hvit lengre, men rosa og grå... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.