Gå til innhold

Utrolig men sant

Gjest vi lar oss alle rive med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes egentlig at det er helt utrolig at vi i 2008 i et så flott land som vårt legger så mye vekt på utseende. Vi burde jo vite at det indre er vel så viktig.

Og her er bare et eksempel:

http://www.kjendis.no/2008/10/23/551319.html

Skrevet

Mener du at Sturla Berg-Johansen trekker fram at hun er pen?

Eller er du opprørt over at hun har fått jobben og er pen? For i så fall er det nok litt skivebom. Hun har jo en viss erfaring fra TV, da.

''De siste åtte åra har Pia Lykke arbeidet som regissør, produsent og manusredaktør, blant annet innen produksjoner som «Idol», «Senkveld», «Skal vi danse» og «Big Brother». ''

Skrevet

Mener du at Sturla Berg-Johansen trekker fram at hun er pen?

Eller er du opprørt over at hun har fått jobben og er pen? For i så fall er det nok litt skivebom. Hun har jo en viss erfaring fra TV, da.

''De siste åtte åra har Pia Lykke arbeidet som regissør, produsent og manusredaktør, blant annet innen produksjoner som «Idol», «Senkveld», «Skal vi danse» og «Big Brother». ''

Det at han sa at hun var pen.

Skrevet

Det er vel ikke til å stikke under en stol at de aller fleste foretrekker å se på en pen jente på skjermen, enn en som er mindre pen..

Og det at han sa hun var pen? Skal man ikke kunne si det om andre? Jeg sier det ofte til venninnene mine, og det er et kompliment som jeg merker virkelig blir satt pris på.

Skrevet

Flott dame hun da. Sier ofte til venner og kjente at jeg syns de er pene. (Om jeg synes det så klart)

Man må kunne glede seg over andres pene ytre :0)

Skrevet

Jo, men nå er vel ikkje Sturla Berg Johansen blandt de klokeste heller, så akkurat det ville eg ikkje lagt noe vekt på.

Ps! Har aldri hjørt om Pia Lykke før.

Skrevet

Vi? Det er jo bare Sturla B.J. som siteres her. Behøver ikke tillegge alle andre hans mening.

Jeg tror forresten hun er dyktig, mener hun var med i en serie som het "U", og jeg likte henne da.

Skrevet

Men han sa jo det i en setning der han også trakk frem andre sider ved henne - er det ikke 'lov' å slenge på at han _også_ synes hun er pen, da?

Skrevet

Ser ikke helt problemet? Han gir henne et kompliment... Og er jo forsovit ikke han som har fremhevet det i en overskrift..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...