Gjest vi lar oss alle rive med Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg synes egentlig at det er helt utrolig at vi i 2008 i et så flott land som vårt legger så mye vekt på utseende. Vi burde jo vite at det indre er vel så viktig. Og her er bare et eksempel: http://www.kjendis.no/2008/10/23/551319.html 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Mener du at Sturla Berg-Johansen trekker fram at hun er pen? Eller er du opprørt over at hun har fått jobben og er pen? For i så fall er det nok litt skivebom. Hun har jo en viss erfaring fra TV, da. ''De siste åtte åra har Pia Lykke arbeidet som regissør, produsent og manusredaktør, blant annet innen produksjoner som «Idol», «Senkveld», «Skal vi danse» og «Big Brother». '' 0 Siter
Gjest vi lar oss alle rive med Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Mener du at Sturla Berg-Johansen trekker fram at hun er pen? Eller er du opprørt over at hun har fått jobben og er pen? For i så fall er det nok litt skivebom. Hun har jo en viss erfaring fra TV, da. ''De siste åtte åra har Pia Lykke arbeidet som regissør, produsent og manusredaktør, blant annet innen produksjoner som «Idol», «Senkveld», «Skal vi danse» og «Big Brother». '' Det at han sa at hun var pen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Det er vel ikke til å stikke under en stol at de aller fleste foretrekker å se på en pen jente på skjermen, enn en som er mindre pen.. Og det at han sa hun var pen? Skal man ikke kunne si det om andre? Jeg sier det ofte til venninnene mine, og det er et kompliment som jeg merker virkelig blir satt pris på. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Flott dame hun da. Sier ofte til venner og kjente at jeg syns de er pene. (Om jeg synes det så klart) Man må kunne glede seg over andres pene ytre :0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Det at han sa at hun var pen. Jo, men nå er vel ikkje Sturla Berg Johansen blandt de klokeste heller, så akkurat det ville eg ikkje lagt noe vekt på. Ps! Har aldri hjørt om Pia Lykke før. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Vi? Det er jo bare Sturla B.J. som siteres her. Behøver ikke tillegge alle andre hans mening. Jeg tror forresten hun er dyktig, mener hun var med i en serie som het "U", og jeg likte henne da. 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Det at han sa at hun var pen. Men han sa jo det i en setning der han også trakk frem andre sider ved henne - er det ikke 'lov' å slenge på at han _også_ synes hun er pen, da? 0 Siter
Icora Panter Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Ser ikke helt problemet? Han gir henne et kompliment... Og er jo forsovit ikke han som har fremhevet det i en overskrift.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.