Gå til innhold

Fra finn.no...

Anbefalte innlegg

Gjest dustedama
Skrevet

Vil si meg enig i din antakelse om kødd ja! Ikke skjønner jeg hva det er heller ;P

Gjest gammaldags
Skrevet

Vil si meg enig i din antakelse om kødd ja! Ikke skjønner jeg hva det er heller ;P

God gammaldags stivelse, hvis du har heklet duker, skal stryke bunadsskjorter el.l. så brukes dette.

Men du verden for en pris ..... alt "gammeldags" er jo mye bedre enn idag ..... så kanskje hun har forhåpninger om å bli kvitt de :)

Skrevet

Lurer på om det ikke var noe sånt jeg fant i kjelleren etter mine foreldre da jeg ryddet litt forleden. Jeg klarte forresten å tømme halve pakka utover gulvet. Hadde jeg visst at den var såpass "verdifull" skulle jeg jammen vært mer forsiktig. :)

Skrevet

Tviler på at det er kødd - det er jo det utroligste folk kan finne på å samle på, så hvorfor ikke også gamle vaskeprodukter?

Skrevet

Tviler på at det er kødd - det er jo det utroligste folk kan finne på å samle på, så hvorfor ikke også gamle vaskeprodukter?

Det er vel helst emballasjen kanskje? Mange samler jo på gamle esker og bokser.

Skrevet

Det er vel helst emballasjen kanskje? Mange samler jo på gamle esker og bokser.

Ja, jeg tror nok også at det er emballasjen. Men da kan det kanskje ha en 'ekstra verdi' at den ikke engang er åpnet??

Det er et rart samleobjekt, men jeg har h;rt om verre *s* Prince Charles skal visstnok samle på do-seter....;-)

http://www.morticom.com/royaltytriviaminoroyals.htm

Gjest dustedama
Skrevet

God gammaldags stivelse, hvis du har heklet duker, skal stryke bunadsskjorter el.l. så brukes dette.

Men du verden for en pris ..... alt "gammeldags" er jo mye bedre enn idag ..... så kanskje hun har forhåpninger om å bli kvitt de :)

Takk for oppdateringen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...