pekkaline Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224792733' post='3994242] Reiste i dag... Huff da, men du kan da umulig være på randen enda, men greit å ha noe i bakhodet haha 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har brukt opp den lille energien jeg hadde på å dusje og å komme meg til legen i dag, så jeg kan ikke helt se at jeg har noe overskudd til å hjelpe andre... Dessuten hadde jeg blitt temmelig skeptisk selv hvis noen hadde ringt på døra her, og spurt om de skulle hjelpe meg med noe:-0 Du får håpe på at noen tenker på deg. Lite hyggelig å slite såpass at en dusj er nok til å slå en ut....... God bedring! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg bruker allerede mange timer i måneden på frivillig arbeid, i tillegg til at jeg er fast giver til flere organisasjoner. Så jeg føler at jeg er på et nivå hvor jeg bør bruke resten av ressursene mine på mine nære & kjære, for det er ikke noe ålreit å neglisjere dem, heller. ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Huff da, men du kan da umulig være på randen enda, men greit å ha noe i bakhodet haha *hehe* Nei, det går forsåvidt bra med meg. Jeg kan å fikse det meste på egen hånd! 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Skrevet 23. oktober 2008 Jeg bruker allerede mange timer i måneden på frivillig arbeid, i tillegg til at jeg er fast giver til flere organisasjoner. Så jeg føler at jeg er på et nivå hvor jeg bør bruke resten av ressursene mine på mine nære & kjære, for det er ikke noe ålreit å neglisjere dem, heller. ;o) Da er du akkurat der du skal Det er givende vil jeg tro? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Da er du akkurat der du skal Det er givende vil jeg tro? Ja, det er veldig, veldig givende - det er jo derfor jeg orker å fortsette med det. ) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Synes jeg gjør sånne små ting så ofte jeg kan, jeg. Prøver å ha omtanke for mine medmennesker i hverdagen. Det være seg å tilby skyss til andre barn, be med andre barn hjem, invitere til middag.. Åpner dører for folk med rullator, barnevogn, de som har mye å bære på. Når jeg tar buss, hjelper jeg de med barnevogn, tilbyr setet mitt til eldre.. Prøver å inkludere folk som er sjenerte/litt på sidelinjen, under sosiale sammenkomster. Å ringe på hos folk for å spørre om de trenger hjelp er ikke helt min greie. Men gir gjerne en hjelpende hånd til naboer, venner og familie hvis de spør. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Synes jeg gjør sånne små ting så ofte jeg kan, jeg. Prøver å ha omtanke for mine medmennesker i hverdagen. Det være seg å tilby skyss til andre barn, be med andre barn hjem, invitere til middag.. Åpner dører for folk med rullator, barnevogn, de som har mye å bære på. Når jeg tar buss, hjelper jeg de med barnevogn, tilbyr setet mitt til eldre.. Prøver å inkludere folk som er sjenerte/litt på sidelinjen, under sosiale sammenkomster. Å ringe på hos folk for å spørre om de trenger hjelp er ikke helt min greie. Men gir gjerne en hjelpende hånd til naboer, venner og familie hvis de spør. Du høres ut til å være et godt medmenneske. Flott! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.