Gå til innhold

Har du noen gode sandaler å anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest fibrodama
Skrevet

jobber i helsevesnet, og ønsker virkelig gode stødige og dempende sandaler, eller annet skotøy. Har du noe å anbefale? er det bare ecco som gjelder eller? synes de har lite utvalg for tiden.

punky brewster
Skrevet

Hva med MBT-sko? Det finnes jo også sandaler i dette merket. De skal være bra for folk som går og står mye. Aberet er at de er veldig dyre.

http://www.swissmasai.no/Products.aspx?categoryId=2

Skulle også anbefale mbt skoene, bruker de selv og er super fornøyd. Ikke sliten i rygg eller føtter etter en arbeidsdag når jeg bruker de.

Skrevet

Har du prøvd på Scholl? Ellers er Merrell bra. De har alle mulige varianter. Jeg kjøpte mine i en sportsbutikk.

Skrevet

MBT-sandaler synes jeg er veldig gode. Dyre, men gode.

Gjest Elextra
Skrevet

MBT-sandaler synes jeg er veldig gode. Dyre, men gode.

''Dyre, men gode.''

Og stygge! ;)

Hvis de hadde sett litt bedre ut, hadde jeg antakelig kjøpt dem selv.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224789361' post='3994180]

Crocs og Spotec.

Tiltredes :)

Skrevet

''Dyre, men gode.''

Og stygge! ;)

Hvis de hadde sett litt bedre ut, hadde jeg antakelig kjøpt dem selv.

He, he - når man er på jobb i helsevesenet så er ikke det å ha fine klær eller sko det viktigste ;)

Uniformene er ikke spesielt sexy - og skotøyet MÅ være behagelig når man går så mye :)

Gjest Elextra
Skrevet

He, he - når man er på jobb i helsevesenet så er ikke det å ha fine klær eller sko det viktigste ;)

Uniformene er ikke spesielt sexy - og skotøyet MÅ være behagelig når man går så mye :)

Skjønner det da :). Jeg sitter mest ved en pult når jeg på jobben, selv om det jo blir litt flying til og fra, men det blir jo ganske annerledes.

Skrevet

Skjønner det da :). Jeg sitter mest ved en pult når jeg på jobben, selv om det jo blir litt flying til og fra, men det blir jo ganske annerledes.

Ja, da kan man gjerne kose seg med pene og litt upraktiske sko :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...