Mary Poppins Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har sett en jakke to ganger på to forskjellige personer (som jeg ikke kjenner), som bare roper MEG!!! Jeg har falt heeeelt for denne jakken og får den ikke ut av hodet mitt. Problemet er bare at jeg ikke aner hvilket merke det er eller hvor den er kjøpt Har prøvd å lete på nettet men det er som å lete etter en nål i en høystakk. Jeg angrer så utrolig på at jeg ikke spurte den siste personen jeg så som hadde den!! Det er vel ikke tilfeldigvis noen her inne som har eller som kjenner noen som har en svart boblejakke/dunjakke med paljetter nederst på ermene, og på kragen som går hele veien rundt halsen (litt vanskelig å forklare). Jeg vil tro jakken er relativt dyr for den ser sånn ut. Mulig den høres litt merkelig ut men den er virkelig fantastisk lekker... synes jeg :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Boblejakke med paljetter, MP? Jeg tror du bør være glad om ingen andre svarer her. ;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Boblejakke med paljetter, MP? Jeg tror du bør være glad om ingen andre svarer her. ;o) Det er bare nederst på armene men den er helt rålekker! Har sett den på et par kjendiser i noen blader, men det er en stund siden, og jeg husker selvfølgelig ikke hvilke blader jeg så den i. Kan tippe den koster en del tusen men jeg skulle så gjerne visst hvor jeg kunne få tak i den sånn at jeg ihvertfal kan sjekke. Jeg har flere "vanlige" boblejakker/dunjakker, men dette var altså en man kan se litt pyntet ut i pluss være varm. Boblejakker _trenger_ ikke å være kjedelig skjønner du ;-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Det er bare nederst på armene men den er helt rålekker! Har sett den på et par kjendiser i noen blader, men det er en stund siden, og jeg husker selvfølgelig ikke hvilke blader jeg så den i. Kan tippe den koster en del tusen men jeg skulle så gjerne visst hvor jeg kunne få tak i den sånn at jeg ihvertfal kan sjekke. Jeg har flere "vanlige" boblejakker/dunjakker, men dette var altså en man kan se litt pyntet ut i pluss være varm. Boblejakker _trenger_ ikke å være kjedelig skjønner du ;-) ''Boblejakker _trenger_ ikke å være kjedelig skjønner du ;-)'' Er det sant? Nå lærte jeg sannelig noe nytt. ;oP *knipser MP på fingrene* 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Det er bare nederst på armene men den er helt rålekker! Har sett den på et par kjendiser i noen blader, men det er en stund siden, og jeg husker selvfølgelig ikke hvilke blader jeg så den i. Kan tippe den koster en del tusen men jeg skulle så gjerne visst hvor jeg kunne få tak i den sånn at jeg ihvertfal kan sjekke. Jeg har flere "vanlige" boblejakker/dunjakker, men dette var altså en man kan se litt pyntet ut i pluss være varm. Boblejakker _trenger_ ikke å være kjedelig skjønner du ;-) Kan du ikke bare sy på noen paljetter på en av de du har fra før av da..? :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Kan du ikke bare sy på noen paljetter på en av de du har fra før av da..? :-) Nei nei nei det måååå være denne!! Den er helt spesiell og ikke noe jeg kan mekke selv :-) Formen på boblejakken er også veldig spesiell, ikke noe Bergans liksom (har Bergans også altså og de er fine men mere sporty ) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Nei nei nei det måååå være denne!! Den er helt spesiell og ikke noe jeg kan mekke selv :-) Formen på boblejakken er også veldig spesiell, ikke noe Bergans liksom (har Bergans også altså og de er fine men mere sporty ) Hehe, jeg skjønner problemet! Jeg fant ei bukse jeg MÅTTE ha, problemet var bare at den ikke var mulig å oppdrive i riktig størrelse i Trondheim, så da ringte jeg rundt til slekt og venner i hele landet for å få tak i akkurat den buksa! Og det funket fint det, ei venninne i Bergen fant den og kjøpte den for meg! :-D Fiiine buksa! (har den faktisk på meg i dag ;-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.