Gå til innhold

Er det ok at jeg lukter mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal dere høre; jeg var på butikken i går for å kjøpe ny dusj-såpe blant annet, og ble plutselig inntruffet av prisbevissthet og det å ville prøve noe nytt.

Derfor fant jeg en såpe som heter Dobbel-Dusch SPORT. Den er mørk turkis og har bildet av en som løper i stilisert form på utsiden. Den kjøpte jeg. Det var den billigste.

Så kommer poenget... Da jeg brukte den i dusjen i dag, så kjenner jeg at den lukter herreparfyme. I tillegg er såpen blåfarget. Derfor går jeg nå rundt og dufter mann.

Hvor kult er egentlig det? Altså, jeg syns det lukter godt, men... er det ok? Skal jeg ikke egentlig lukte av blomster og honning og sånt? Hm.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

12

• morsan

4

• Lotte :o)

3

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Hehe - jeg ville nok antagelig gått tilbake til en med damelukt. Herrene her i huset bruker den grønne varianten av den der og jeg synes ihvertfall ikke at den lukten ville passe på meg :-)

Skrevet

ÆSJ!! Ta deg en dusj til og vask deg med damesåpe.

Skrevet

For det første: Man kjøper generelt ikke mørkeblå/svarte toalettsaker. Det er koden skjønnhetsindustrien bruker for å signalisere til menn at dette er et mandig produkt, uansett hva andre menn sier. Om du kjøper det, som kvinne, ødelegger du denne skjøre kommunikasjonen.

For det andre: Den lukter ikke godt. Den lukter billig etterbarberingsvann.

candyqueen_83
Skrevet

For det første: Man kjøper generelt ikke mørkeblå/svarte toalettsaker. Det er koden skjønnhetsindustrien bruker for å signalisere til menn at dette er et mandig produkt, uansett hva andre menn sier. Om du kjøper det, som kvinne, ødelegger du denne skjøre kommunikasjonen.

Jeg syns den lukter godt jeg :o)

Gjest baremei
Skrevet

Hehehe:-D Du er nå en søt liten skrue du, cathlin. Jeg tror nok jeg ville byttet såpe ja, var jeg deg. Heller spandert noen kroner ekstra...Don´t use it, if you don´t mean it, vet du;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Når mannen min sier han lukter _mann_ så mener han svett. Så nei, det er ikke ok at du lukter svett mann ;-)

Jeg syne sdet er ok å bruke dobbeldusj det lukter jo mest i dusjen, ikke så mye lukt som setter seg i huden.

Skrevet

Den bruker guttene mine og mannen min. Det kunne ikke ramle meg inn å bruke den selv. Jeg bruker f.eks Dove. Bruker litt parfyme noen ganger.

Jeg lukter alltid godt, hehe! Det har mannfolk sagt til meg i 20 år, så da må det være sant, da ;D

Skrevet

Når mannen min sier han lukter _mann_ så mener han svett. Så nei, det er ikke ok at du lukter svett mann ;-)

Jeg syne sdet er ok å bruke dobbeldusj det lukter jo mest i dusjen, ikke så mye lukt som setter seg i huden.

''Når mannen min sier han lukter _mann_ så mener han svett. Så nei, det er ikke ok at du lukter svett mann ;-)''

he he...jeg tenkte også i slike baner da jeg så overskriften;-)

''Jeg syne sdet er ok å bruke dobbeldusj det lukter jo mest i dusjen, ikke så mye lukt som setter seg i huden.''

Jeg har ikke så mye erfaring med akkurat det merket, men generelt sett er jeg enig med deg i at mange dusjsåper ikke etterlater så veldig mye duft. Det lille som er blir fort overdøvet av body lotion og parfyme;-)

Skrevet

''Når mannen min sier han lukter _mann_ så mener han svett. Så nei, det er ikke ok at du lukter svett mann ;-)''

he he...jeg tenkte også i slike baner da jeg så overskriften;-)

''Jeg syne sdet er ok å bruke dobbeldusj det lukter jo mest i dusjen, ikke så mye lukt som setter seg i huden.''

Jeg har ikke så mye erfaring med akkurat det merket, men generelt sett er jeg enig med deg i at mange dusjsåper ikke etterlater så veldig mye duft. Det lille som er blir fort overdøvet av body lotion og parfyme;-)

Når ei jente sier at hun lukter mann så tenkte jeg i alle fall ikke på svette........heller ikke såpe....

Skrevet

Når ei jente sier at hun lukter mann så tenkte jeg i alle fall ikke på svette........heller ikke såpe....

Nei det også, selvsagt:-)

uansett: IKKE såpe;-)

Skrevet

*hehe*

Skrevet

Ok. Jeg får se etter noe rosa...

Skrevet

Så deseperat etter å spare penger har jeg aldri vært, heldivis:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...