Gå til innhold

Er det ok at jeg lukter mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så overaktiv kobling mellom luktesans og seksualitet at når jeg bommer og tar på mannedeo går jeg rundt og er småkåt på meg selv hele dagen, hehe.

Jeg har også den koblingen. Så når jeg nylig satt ved siden av en mann som luktet nesten helt likt som samboeren min, måtte jeg aktivere all fornuft og rasjonalitet for ikke å kaste meg over han.

Med all fornuft og rasjonalitet fremdeles inntakt delte jeg ikke denne opplevelsen med sambo, da det 1) tyder på at jeg tar hvem som helst bare de lukter godt og 2) hinter om at jeg slettes ikke får nok sex for øyeblikket.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

12

• morsan

4

• Lotte :o)

3

• Glimtipper

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror den er beregnet på menn.. Husker jeg hadde en av samme type, men den var rød og luktet "jente". Mens bror hadde den du beskrev og luktet "gutt" ;)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Nei, jeg føler at det er noe som skurrer, selv om jeg syns det lukter godt.

Har du en damelukt-såpe å anbefale?

Nei, jeg bruker bare lactacyd jeg :-)

Så bruker jeg heller en lotion med god lukt eller litt parfyme etterpå :-)

Skrevet

Jeg har også den koblingen. Så når jeg nylig satt ved siden av en mann som luktet nesten helt likt som samboeren min, måtte jeg aktivere all fornuft og rasjonalitet for ikke å kaste meg over han.

Med all fornuft og rasjonalitet fremdeles inntakt delte jeg ikke denne opplevelsen med sambo, da det 1) tyder på at jeg tar hvem som helst bare de lukter godt og 2) hinter om at jeg slettes ikke får nok sex for øyeblikket.

Godt tenkt. Enkelte ting kan det være greit å holde for seg selv:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...