Gå til innhold

Restaurant Djengis khan

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Er det noen som har spist der? Erfaringer? Hvilken er best av denne og Mr Hong?

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg har spist der - var veldig fornøyd. Man kan faktisk få mat som funker med ketogent kosthold der :-)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har spist der - var veldig fornøyd. Man kan faktisk få mat som funker med ketogent kosthold der :-)

Ja, for man plukker selv? Da kan man jo bare velge kjøtt og grønnsaker.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Ja, for man plukker selv? Da kan man jo bare velge kjøtt og grønnsaker.

Nemlig :-)

Også kan man spise så mange porsjoner man vil :-)

Skrevet

Det er helt greit der. Vi var der mye når ungene var små for da kunne de spise pizza.

Skrevet

Jeg har ikke spist mange steder i Oslo, men Djengis Khan var jeg på i vår. God mat, og en spiser det en vil og hvor mye en vil. Går gjerne dit igjen :-)

Skrevet

Djengis Khan er helt greit. Hold deg unna Mr.Hong. Mye snusk der.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har ikke spist mange steder i Oslo, men Djengis Khan var jeg på i vår. God mat, og en spiser det en vil og hvor mye en vil. Går gjerne dit igjen :-)

Takk for svar. Jeg syns det høres litt spennende ut jeg, i stedet for å ende opp på peppes. Trenger ikke være noe luksuriøst for min del :o)

Skrevet

Takk for svar. Jeg syns det høres litt spennende ut jeg, i stedet for å ende opp på peppes. Trenger ikke være noe luksuriøst for min del :o)

Prøv det :-) Mener å huske at prisen var helt ok - og så var det veldig ok å kunn eplukke egne grønnsaker, sauser og kjøtt mm + spise så mye en ønsker :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...