candyqueen_83 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Er det noen som har spist der? Erfaringer? Hvilken er best av denne og Mr Hong? 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har spist der - var veldig fornøyd. Man kan faktisk få mat som funker med ketogent kosthold der :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har spist der - var veldig fornøyd. Man kan faktisk få mat som funker med ketogent kosthold der :-) Ja, for man plukker selv? Da kan man jo bare velge kjøtt og grønnsaker. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, for man plukker selv? Da kan man jo bare velge kjøtt og grønnsaker. Nemlig :-) Også kan man spise så mange porsjoner man vil :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Det er helt greit der. Vi var der mye når ungene var små for da kunne de spise pizza. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har ikke spist mange steder i Oslo, men Djengis Khan var jeg på i vår. God mat, og en spiser det en vil og hvor mye en vil. Går gjerne dit igjen :-) 0 Siter
Gjest sdgi Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Djengis Khan er helt greit. Hold deg unna Mr.Hong. Mye snusk der. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har ikke spist mange steder i Oslo, men Djengis Khan var jeg på i vår. God mat, og en spiser det en vil og hvor mye en vil. Går gjerne dit igjen :-) Takk for svar. Jeg syns det høres litt spennende ut jeg, i stedet for å ende opp på peppes. Trenger ikke være noe luksuriøst for min del ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Takk for svar. Jeg syns det høres litt spennende ut jeg, i stedet for å ende opp på peppes. Trenger ikke være noe luksuriøst for min del ) Prøv det :-) Mener å huske at prisen var helt ok - og så var det veldig ok å kunn eplukke egne grønnsaker, sauser og kjøtt mm + spise så mye en ønsker :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.