morsan Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Petter Smart anførte i klesvasketråden at bremsespor synes mindre på grått enn på hvitt undertøy. Jeg tenkte da at hva kan være bedre enn å kjøpe underbukser med "bremsespor-mønster". Så jeg googlet litt, og vet dere hva: Og det finnes faktisk!! Men med et litt annet bruksområde: http://www.trendhunter.com/trends/skid-mark-underwear-safe-the-best-way-to-hide-money/ 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 http://i95.photobucket.com/albums/l142/crystalstoute/twister1.jpg 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Det var styggt. Kjøp hellere svarte truser eller boxere. Det er en bedre estetisk løsning. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 http://i95.photobucket.com/albums/l142/crystalstoute/twister1.jpg Det der må være flaut å se. 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Det var styggt. Kjøp hellere svarte truser eller boxere. Det er en bedre estetisk løsning. Leste du ikke hva de skulle brukes til? Det var for å oppbevare pengene sine i, f eks på reise. Hvilken tyv ville vel undersøkt en truse med bremsespor...;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hahaha! det beste jeg har sett på lenge!! ) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Leste du ikke hva de skulle brukes til? Det var for å oppbevare pengene sine i, f eks på reise. Hvilken tyv ville vel undersøkt en truse med bremsespor...;-) Nei, jeg ble så "sjokkert" av bildet, at jeg lukket det med en gang, uten å lese teksten. For et par år siden hadde vi vært på Kanarieøyene, og et par venner av oss, fikk kofferten sin utlevert med en stor lapp på, om at den var blitt undersøkt i tollen, og konen sa tørt: "Ja, de kan godt få lov til å undersøke den kofferten, for den inneholder bare skitne klær." Så "noen" har interesse av å undersøke truser med bremsespor. 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Nei, jeg ble så "sjokkert" av bildet, at jeg lukket det med en gang, uten å lese teksten. For et par år siden hadde vi vært på Kanarieøyene, og et par venner av oss, fikk kofferten sin utlevert med en stor lapp på, om at den var blitt undersøkt i tollen, og konen sa tørt: "Ja, de kan godt få lov til å undersøke den kofferten, for den inneholder bare skitne klær." Så "noen" har interesse av å undersøke truser med bremsespor. Tollere er vel vant til det meste;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Herregud så kvalmt! Den andre linken likeså... Jeg har fortalt før om 34-åringen som sa i fylla, på trøndersk, med skikkelig trøkk "æ kainn _aldri_ ha på mæ kvite boxera, æ..." *hahaha* Lekkert... 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224866394' post='3994879] Herregud så kvalmt! Den andre linken likeså... Jeg har fortalt før om 34-åringen som sa i fylla, på trøndersk, med skikkelig trøkk "æ kainn _aldri_ ha på mæ kvite boxera, æ..." *hahaha* Lekkert... Ja, det er da man bare tenker "opplysningen værsågod";-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, det er da man bare tenker "opplysningen værsågod";-) *hehe* Jepp, man ser det jo for seg...! 0 Siter
mrxx Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224866394' post='3994879] Herregud så kvalmt! Den andre linken likeså... Jeg har fortalt før om 34-åringen som sa i fylla, på trøndersk, med skikkelig trøkk "æ kainn _aldri_ ha på mæ kvite boxera, æ..." *hahaha* Lekkert... *lol*.............lekkert. Kan aldri huske at jeg har hatt det noen gang. Men jeg husker ikke alt da jeg var liten da:-) 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Eller, kjør et toalettpapirkurs på gutta i heimen.. Og hvis de nekter kan du kjøre sanksjoner på sexsiden. "Du får ikke komme på min side av sengen, før boxer'n du tok på deg imorgest er like hvit nå som da!" 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Eller, kjør et toalettpapirkurs på gutta i heimen.. Og hvis de nekter kan du kjøre sanksjoner på sexsiden. "Du får ikke komme på min side av sengen, før boxer'n du tok på deg imorgest er like hvit nå som da!" Jeg som trodde det å omtale hva linken skulle handle om i innlegget ville være å undervurdere folk her inne...;-) Men her kommer et sitat fra linken: "The "Brief Safe" is an innovative diversion safe that can secure your cash, documents, and other small valuables from inquisitive eyes and thieving hands, both at home and when you're traveling. ..... - even the most hardened burglar or most curious snoop will "skid" to a screeching halt as soon as they see them. (Wouldn't you?) '' M.a.o. handlet ikke dette _egentlig_ om skid marks i trusa...;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 http://i95.photobucket.com/albums/l142/crystalstoute/twister1.jpg Så jævlig.... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe, ingen som ville rotet i de nei...Usj! :0) 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg som trodde det å omtale hva linken skulle handle om i innlegget ville være å undervurdere folk her inne...;-) Men her kommer et sitat fra linken: "The "Brief Safe" is an innovative diversion safe that can secure your cash, documents, and other small valuables from inquisitive eyes and thieving hands, both at home and when you're traveling. ..... - even the most hardened burglar or most curious snoop will "skid" to a screeching halt as soon as they see them. (Wouldn't you?) '' M.a.o. handlet ikke dette _egentlig_ om skid marks i trusa...;-) Åh, heh. Leste ikke linken. ^o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 *lol*.............lekkert. Kan aldri huske at jeg har hatt det noen gang. Men jeg husker ikke alt da jeg var liten da:-) Jeg har hatt bremsespor. Er ikke stolt av det, men det gikk kraftig omgangssjuke den dagen, og det var travelt her ;o) *opplysningen her også* 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Skrevet 24. oktober 2008 Åh, heh. Leste ikke linken. ^o) ;-) Men jeg ville nok ikke hatt pengene mine i en truse med jukse-bremsespor, lell. Selv om den bare hadde blitt sett av chamber maid'en som jeg ikke kjenner, så hadde det vært gruelig flaut;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.