Gå til innhold

Dere med halvstore gutter - klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen på 8 år ønsker seg nye klær, og blir lykkelig om han får noe virkelig tøft (i hans øyne). Hvilke klær liker deres gutter?

Jeg liker at han har kule jeans, og jeg hater alle gensere med stygt trykk. Nå er visst lykken i livet å få seg AC/DC-t-shirt, Volcom-klær og DC-klær... Hvor handler man slikt, og evt på nett/ebay; hvordan unngå alle fake-produkter av laber kvalitet?

Det er helt fremmed for meg at gutter i denne alderen er opptatt av klær..?! Han har forøvrig alltid vært opptatt av ting som passer sammen... og nå preges han av eldre nabogutter som tydeligvis har en dyr skate-merke-trend.

Skrevet

Husets 10-åring bryr seg svært lite, men har noen favorittgensere som begynner å bli for små nå. Ingen kjente merker eller barske trykk egentlig så jeg vet ikke hvorfor akkurat de gensrene er favoritter. :o)

Skrevet

AC/DC er tøft, jeg spiller det så det jomer når jeg trener og er alene. Fytti katta det rive skikkelig, spiller også i bilen så hele faenskapet rister:-)

Kona sir jeg er verre en ungdommen...jeje..

Så...la han få en AC/DC genser:-)

Skrevet

AC/DC er tøft, jeg spiller det så det jomer når jeg trener og er alene. Fytti katta det rive skikkelig, spiller også i bilen så hele faenskapet rister:-)

Kona sir jeg er verre en ungdommen...jeje..

Så...la han få en AC/DC genser:-)

Alle ungene i huset er ville etter Thunderstruck og Back in black. Sikkert fordi vi foreldre ikke har allergi mot bandet, vi heller, hehe! Har en DVD som spilles ofte og HØYT.

Skal du på konserten?

Ja, jeg skal få tak i en genser til ungen :)

Skrevet

Husets 10-åring bryr seg svært lite, men har noen favorittgensere som begynner å bli for små nå. Ingen kjente merker eller barske trykk egentlig så jeg vet ikke hvorfor akkurat de gensrene er favoritter. :o)

Hmmm. Det er hettegensere som er i skotet her, gjerne de fra H&M, men han vil ha noe "tøffere" nå... Det blir nok AC/DC-genser.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224876397' post='3994982]

Alle ungene i huset er ville etter Thunderstruck og Back in black. Sikkert fordi vi foreldre ikke har allergi mot bandet, vi heller, hehe! Har en DVD som spilles ofte og HØYT.

Skal du på konserten?

Ja, jeg skal få tak i en genser til ungen :)

Back in Black er råtøff.

Tror ikke at jeg drar på konserten, det blir vel umulig å få tak i billetter.

Når jeg spiller som verst så er jeg usikker på om jeg er 16 år eller ikke.

Skrevet

Back in Black er råtøff.

Tror ikke at jeg drar på konserten, det blir vel umulig å få tak i billetter.

Når jeg spiller som verst så er jeg usikker på om jeg er 16 år eller ikke.

Enig!

Hadde vært artig å være på den konserten, men det ble vel utsolgt på få minutter, da blir det en dyr affære på svartebørsen...

*holde seg hjemme*

Synd at AC/DC ikke kommer til Lerkendal, det er jo bare en kuklengde fra stua mi ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224877061' post='3994988]

Enig!

Hadde vært artig å være på den konserten, men det ble vel utsolgt på få minutter, da blir det en dyr affære på svartebørsen...

*holde seg hjemme*

Synd at AC/DC ikke kommer til Lerkendal, det er jo bare en kuklengde fra stua mi ;o)

Hehe.... da kunne jeg jo ha bodd hos deg og sett på kuklengder....ehhh....sett på konserten mener jeg.

Skrevet

Hehe.... da kunne jeg jo ha bodd hos deg og sett på kuklengder....ehhh....sett på konserten mener jeg.

*haha* Du er ikke rett naglet!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224876567' post='3994985]

Hmmm. Det er hettegensere som er i skotet her, gjerne de fra H&M, men han vil ha noe "tøffere" nå... Det blir nok AC/DC-genser.

Her går det i AD/HD-gensere. ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224876567' post='3994985]

Hettegenseren er uunnværlig! Han bor i hettegensere! Må vel få seg en ny, tøff en til jul. :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224877061' post='3994988]

Enig!

*holde seg hjemme*

''Synd at AC/DC ikke kommer til Lerkendal, det er jo bare en kuklengde fra stua mi ;o)''

Nå nå. Såååå lang er ikke kuken til Lottemannen heller. ;o)

Skrevet

''Synd at AC/DC ikke kommer til Lerkendal, det er jo bare en kuklengde fra stua mi ;o)''

Nå nå. Såååå lang er ikke kuken til Lottemannen heller. ;o)

Åååh?! Har du vært på visitt? ;o)

Skrevet

Yngstegutten min (som er 10 år nå) har alltid vært nøye på klær, nyttet ikke å kjøpe noe der uten at han var med.

Storebror på 16 kan jeg fortsatt kjøpe klær til, han tar på seg det som ligger i skapet.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Oj - det var tidlig med merker.... Har en på 11 selv, men han godtar H&M og Kappahl fremdeles heldigvis :-)

Men det skal være jeans med så synlig strikk øverst som ser ut som trusekant og de skal være _Store_. Også er det veldig tøft med army-bukser og sånt dessverre - det liker ikke jeg.

På gata i Oslo finner jeg t-skjorter til min. Der har de masse med ekstreme hodeskaller og flammer og alle harry-greiene på :-)

Skrevet

Oj - det var tidlig med merker.... Har en på 11 selv, men han godtar H&M og Kappahl fremdeles heldigvis :-)

Men det skal være jeans med så synlig strikk øverst som ser ut som trusekant og de skal være _Store_. Også er det veldig tøft med army-bukser og sånt dessverre - det liker ikke jeg.

På gata i Oslo finner jeg t-skjorter til min. Der har de masse med ekstreme hodeskaller og flammer og alle harry-greiene på :-)

''Der har de masse med ekstreme hodeskaller og flammer og alle harry-greiene på :-)''

Akkurat det styrer vi unna. Men rockeband-t-shirts er ikke fullt så harry, er det ? ;p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224928559' post='3995196]

Åååh?! Har du vært på visitt? ;o)

*Fnis* Nei, men har han kuk fra der dere bor til Lerkendal så hadde det garantert ryktes... ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...