Gjest Frk Creme Gloss Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Har vært på Cubus og kjøpt Loreal sin Casting creme gloss hårfarve. Tenkte å være økonomisk å farve selv. Har noen av dere prøvd denne måten å farve på? Hvordan ble evt.resultatet? Er mørke brun i håret, livredd for å bli for mørk. Så jeg kjøpte lysebrunt da jeg bare er ute etter å dekke de små grå jeg har(ikke mye).Hva tror dere om det? Til slutt, går det greitt å farve selv, dersom man følger bruksanvisningen? 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Min mann gjorde det på meg Jeg vet at folk gjør det selv om ikke håret er for langt eller tykt. Det gjelder jo å komme til bunns. Lykke til, det blir sikkert bra. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. oktober 2008 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg farger alltid håret selv og fargen blir akkurat slik jeg vil ha den Bra du kjøpte en nyanse lysere enn din egentlige hårfarge. Jeg har ganske mørktebrunt hår og velger jeg mørk brun hårfarge (ser ut som min egen hårfarge på pakken), så blir håret svart. Jeg pleier å velge brun siden jeg foretrekker at håret ser nesten svart ut. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 den kan bli bra da ja, men du får det som regel ikke helt jevnt når du gjør det selv.. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Bra du kjøpte lysere, for creme gloss blir alltid mørkere enn den skal. 0 Siter
Gjest Frk Creme Gloss Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 den kan bli bra da ja, men du får det som regel ikke helt jevnt når du gjør det selv.. Noen tips for å få det så jevnt som mulig? Og takk for svar:) 0 Siter
Gjest Frk Creme Gloss Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg farger alltid håret selv og fargen blir akkurat slik jeg vil ha den Bra du kjøpte en nyanse lysere enn din egentlige hårfarge. Jeg har ganske mørktebrunt hår og velger jeg mørk brun hårfarge (ser ut som min egen hårfarge på pakken), så blir håret svart. Jeg pleier å velge brun siden jeg foretrekker at håret ser nesten svart ut. Takk for svar:) Blir det veldig rart hvis jeg bare farver der de grå hårene er? Dvs i hårskillet. Jeg tenker litt på hvordan det blir viss min naturlige og den nye farven blir veldig forskjellig:) 0 Siter
Gjest Frk Creme Gloss Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Bra du kjøpte lysere, for creme gloss blir alltid mørkere enn den skal. Høres bra ut:) Bare et spøremål...Jeg regner med å bruke lite farve da jeg bare vil farge der hvor det er grått, og jeg har kort hår. Holder resten av farven seg til ny runde med farving om ca 6 uker? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Takk for svar:) Blir det veldig rart hvis jeg bare farver der de grå hårene er? Dvs i hårskillet. Jeg tenker litt på hvordan det blir viss min naturlige og den nye farven blir veldig forskjellig:) Men du har ikke farget hår fra før? Jeg hadde farget hårskillet der de grå hårene er først. Sitti en stund med det, før jeg hadde tatt i resten av håret og sitti 5-10 min til. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Høres bra ut:) Bare et spøremål...Jeg regner med å bruke lite farve da jeg bare vil farge der hvor det er grått, og jeg har kort hår. Holder resten av farven seg til ny runde med farving om ca 6 uker? Nei, flasken skal kastes med en gang. Pga noen gasser. Vet ikke om jeg kun hadde tatt der de grå hårene er, kan fort bli veldig ulik farge. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Men er creme gloss glansvask? Som holder 24 vask eller noe? For i såfall dekker den ikke grått hår uansett. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Takk for svar:) Blir det veldig rart hvis jeg bare farver der de grå hårene er? Dvs i hårskillet. Jeg tenker litt på hvordan det blir viss min naturlige og den nye farven blir veldig forskjellig:) Jeg tror jeg ville farget hele håret. Blir nesten verre hvis håret får to ulike fargenyanser i brunt. Hvorfor er du redd for at håret skal få litt ulik farge fra det normale? Det blir sikkert kjempefint og det er jo helt normalt at kvinner farger håret 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 den kan bli bra da ja, men du får det som regel ikke helt jevnt når du gjør det selv.. Jeg farger håret ofte og har aldri hatt problemer med at det blir ujevnt.... Farger det i ganske lik nyanse som min egen da. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg farger håret ofte og har aldri hatt problemer med at det blir ujevnt.... Farger det i ganske lik nyanse som min egen da. man ser det som regel ikke selv ... 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Noen tips for å få det så jevnt som mulig? Og takk for svar:) få noen til å bruke pensel når man smører på fargen. som hos frisøren.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 man ser det som regel ikke selv ... Hehe, jeg skal love deg at jeg hadde fått beskjed om fargen min hadde blitt dårlig. Man har da ikke tre kritiske døtre og to søstre for ingenting ;-) 0 Siter
Gjest Frk Creme Gloss Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Men du har ikke farget hår fra før? Jeg hadde farget hårskillet der de grå hårene er først. Sitti en stund med det, før jeg hadde tatt i resten av håret og sitti 5-10 min til. Har farget håret ofte,men bare hos frisør. Da prøver jeg som du foreslår. 0 Siter
Gjest Frk Creme Gloss Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 få noen til å bruke pensel når man smører på fargen. som hos frisøren.. Nå har jeg prøvd. Gikk helt fint:) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Nå har jeg prøvd. Gikk helt fint:) Ble resultatet som ønsket ? ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Hehe, jeg skal love deg at jeg hadde fått beskjed om fargen min hadde blitt dårlig. Man har da ikke tre kritiske døtre og to søstre for ingenting ;-) regner ikke med at de har sett over hele håret ditt? Mener bare at hvis man ser ordentlig over så ser man ujevnheter.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.