Gå til innhold

medisinering ved kognitiv terapi

Anbefalte innlegg

Etter lang tid med generallisert og panikk angst er jeg nå i terapi hos sykepleier. Sammen med fibromalgi og eneansvar for barn i perioder gjør dette meg fullstendig utmattet, både fysisk og psykisk( så har jeg dermed angst helt tiden med panikk anfall inne i mellom). Dette skaper virkelig problemer med å gjenomføre daglige gjøremål og følge opp barna, samt mer depresjon.. Spørsmålet er derfor om det kan hjelpe meg med angst medisiner i tillegg?Sykepleieren sier jeg ikke kan gå i terapi der dersom jeg bruker medisiner mot angsten, men jeg føler meg veldig bevisst og vil absolutt ikke ha medisiner som en sovepute.Medisiner i dag er sarotex(for fybromyalgi, ikke angst og dep), betabl.for ustabil hjerterytme

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/316968-medisinering-ved-kognitiv-terapi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått kognitiv terapi samtidig som jeg gikk på medisiner, antidepressiva og stemningsstabiliserende. Jeg brukte ikke noe særlig beroligende medisiner, bare noen få ganger når angsten kom helt ut av kontroll, ca en gang i måneden.

Har du fått noen begrunnelse for hvorfor du ikke skal bruke medisiner?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...