Gå til innhold

sove lenge til søndag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sove lenge? Det blir bare å føles som man står opp en time tidligere. Superteit. Hva gjør man 05.30 en søndags morgen? Barne-tv begynner ikke før 07.00.

Skrevet

Hmfr...

Blir ikke noe lenger å sove for meg. :-(

derimot må jeg jobbe en time lenger natt til søndag. Uten ekstra lønn. :-(

Skrevet

Her har du misforstått fullstendig!

Vi skal stille klokka èn time _tilbake_, dvs. at om du står opp klokka 0730 (som meg) til vanlig så kan du nå sove til klokka 0830, og da er det _lysere_ om morningen. :-)

Skrevet

Her har du misforstått fullstendig!

Vi skal stille klokka èn time _tilbake_, dvs. at om du står opp klokka 0730 (som meg) til vanlig så kan du nå sove til klokka 0830, og da er det _lysere_ om morningen. :-)

Ja, jeg roter alltid med dette med lys og mørke.

punky brewster
Skrevet

Sove lenge? Det blir bare å føles som man står opp en time tidligere. Superteit. Hva gjør man 05.30 en søndags morgen? Barne-tv begynner ikke før 07.00.

Setter på en film..

Skrevet

En time lenger på byen! ;0)

Hehe, spørs om det er like bra dagen derppå ;) Skal du ut i kveld?

Skrevet

Hehe, spørs om det er like bra dagen derppå ;) Skal du ut i kveld?

Blir en liten tur på byen ja...Men for et vær!!! Fysj...

:0)

Skrevet

Blir en liten tur på byen ja...Men for et vær!!! Fysj...

:0)

På med badehetta :)

Skrevet

Takk for at du sa i fra:-) Da får vi en time ekstra, vel?

Supert!

Skrevet

Ja, jeg roter alltid med dette med lys og mørke.

Lys, mørke, samme faen;-)

Skrevet

lysere om morningen og mørkere om kvelden :/

Da må man stå opp tidligere for å få med seg lyset. Og legge seg når det blir mørkt.

Skrevet

Lys, mørke, samme faen;-)

hehe, ja pytt på. Mener vi får en time ekstra søvn ja :) Skulle gjerne heller stilt klokka natt til mandag ;)

Skrevet

hehe, ja pytt på. Mener vi får en time ekstra søvn ja :) Skulle gjerne heller stilt klokka natt til mandag ;)

Jeg syns lang søndag er kjempefint!:-) Spesielt hvis det i tillegg blir sol.

Skrevet

Jeg syns lang søndag er kjempefint!:-) Spesielt hvis det i tillegg blir sol.

Sol ja, vi så sola tidligere i dag, men nå regner og blåser det så mye at jeg frykter trær skal velte her.... :( Håper det løyer til i morgen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...