Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i all verden får man kjøpt tørket frukt i løsvekt?

Tørkede bananer og aprikoser er lett å finne, men det andre da?

Har blitt så hekta! Men foreløpig finner jeg bare tørket frukt i nøtteblandinger. Fra Bendit og fra Trigger. Det er snakk om tørket blåbær, papaya, tranebær, rosiner, fersken, fiken osv. Knallgodt! Men MÅ man kjøpe nøtteblandinger eller for å få litt sånt? Blir jo dyrt i lengden...Noen som vet?

Skrevet

Tror ikke jeg har sett det i løsvekt? På Ica har de en slik løsvekthylle med diverse saker som nøtter og tørka frukt, men er usikker på om det er slik tørka frukt du tenker på?

På Spar har de biter av tørka frukt i små poser, så det går kanskje an?

Skrevet

Tror ikke jeg har sett det i løsvekt? På Ica har de en slik løsvekthylle med diverse saker som nøtter og tørka frukt, men er usikker på om det er slik tørka frukt du tenker på?

På Spar har de biter av tørka frukt i små poser, så det går kanskje an?

Skal sjekke ut Spar og Ica, er ikke butikker jeg er i ofte, så kan godt hende de har bedre tilbud enn de dagligvarebutikkene jeg handler i. Takk:)

Skrevet

Jeg har sett ihvertfall tørkete jordbær - kanskje på Mega?

Sjekk også innvandrerbutikker.

Skrevet

Jøss, tørkede jordbær! Det har jeg aldri smakt. Synd at de var tilsatt sukker...

Jeg har smakt det. Det var jo godt, men vet ikke helt... ble kanskje litt voldsomt på smak?

Ingen tvil om at fersk jordbær er best, ihvertfall:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...