Gå til innhold

Usj, virus alarm!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hotmailen min har gått helt bananas, den sender noe virusmail til alle hotmailkontaktene mine, jeg får ikke stoppet det, hjelpes meg!

I all verden får jeg stoppet dette da?

Går jo ut til alle, er ikke bare privatpersoner jeg har på den lista for å si det sånn, føler dette kan bli sånn passe bittert når tilbakemeldingene begynner å tikke inn!

Noen som har vært borti dette?

Har kjørt virusprogram og spyware, men aner ikke om det hjelper!

Er forøvrig en mail om noe lagersalg i Sverige eller noe, svett jeg nå...

AneM1365380603
Skrevet

Det kan hjelpe å skifte passord. Det gjelder i allefall enkelte typer virus som sendes rundt.

Skrevet

Det kan hjelpe å skifte passord. Det gjelder i allefall enkelte typer virus som sendes rundt.

Sendte akkurat en mail!

AneM1365380603
Skrevet

Sendte akkurat en mail!

Mailduen er som vanlig litt ustabil, men den kommer nok snart :) Den fine mailen fra i går skal jeg svare på når jeg har tid til å svare skikkelig :o)

Skrevet

Mailduen er som vanlig litt ustabil, men den kommer nok snart :) Den fine mailen fra i går skal jeg svare på når jeg har tid til å svare skikkelig :o)

Lurer på om mailserveren min bare henter og sender hvert kvarter, at det er derfor det går så seint.

Må legge meg nå, så prates vi kanskje på mail i morgen :-)

God natt!

AneM1365380603
Skrevet

Lurer på om mailserveren min bare henter og sender hvert kvarter, at det er derfor det går så seint.

Må legge meg nå, så prates vi kanskje på mail i morgen :-)

God natt!

Håper jeg blir kurert for lakenskrekk slik at jeg også kommer meg i seng snart.

Natta!

Skrevet

En bekjent som driver en småskala reiselivsbedrift fikk det i fhd til julekortene sine (mange irriterte kunder!), og jobben min fikk det da vi sendte ut fellesinfo til ei mottakerliste.

Det viste seg i begge tilfellene at viruset var ikke i hennes/vår maskin, men hos en av mottakerne, og senderens adresseliste ble brukt til å spre viruset. Moralen var å bruke blindkopifeltet på distribusjonslista for å unngå å spre dritten. Vet ikke om det hjelper deg i denne omgangen, men det er en grei regel å forholde seg til.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''I all verden får jeg stoppet dette da?''

Du lar være å logge på den kontoen igjen, regner med at virusmailene sendes ut hver gang du logger på? Nå har ikke jeg hotmail, men finnes det ikke noen support for den du kan kontakte, fra en annen konto that is? Hvis ikke lar du kontoen dø en stille død, og så skaffer du deg en ny. Hadde noen sendt virusmail til meg til stadighet hadde i alle fall jeg blitt gretten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...