Gjest Geir Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Eg er iferd med oppussing og trenger både "det ene og det andre", men er blakk som ei kirkerotte derfor ønsker eg mest mulig igjen for pengene mine (banken sine). Så er det noen som har erfaring med diverse auksjoner og åssen dette foregår? Eg trenger kjøkkenvifte, varmepumpe, hvitevarer, støvsuger osv. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Netthandelen.no De har vi kjøpt masse billig greit :0) Bare pass på å gå inn rundt middags tider ;0) 0 Siter
Gjest regner bort Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Det blir veldig dyr frakt hvis du må bestille en og en ting fra netthandelen. Har ikke bare positive erfaringer med tingene derfra. Hvis du bor nær Bergen anbefaler jeg billigkroken på Ikea når det gjelder hvitevarer. Har kjøpt oppvaskmaskin og masse møbler. Ellers er det om å gjøre å følge med på salg, utstillingsmodeller som skal selges osv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.