Gå til innhold

Minne fra barndommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er ditt beste minne fra barndommen?

Selv syns jeg vi alltid hadde det gøy og det var alltid mange å være sammen med,vi var ute fra morgen til kveld og fant på masse rart. Husker vi bygde hytter og var mye i skogen også,vi hoppet strikk og tau. Noen ganger savner jeg den tiden,alle var sammen og ingen ble holdt utenfor,det var tider det : )

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

10

• bustebeisa

7

• Mrs. Wallace

4

• morsan

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Omtrent som i Drageløperen, lukten av varm te og nystekte brød. Hadde alltid noe å finne på. Ikke som de bortskjemte drittungene i dette landet.

Skrevet

Omtrent som i Drageløperen, lukten av varm te og nystekte brød. Hadde alltid noe å finne på. Ikke som de bortskjemte drittungene i dette landet.

Ja det virker som unger i dag er mye mer matrealistiske,før brukte vi det vi fant ute og lekte med det.

Skrevet

Ja det virker som unger i dag er mye mer matrealistiske,før brukte vi det vi fant ute og lekte med det.

Hvis ungene i dag er mer materialistiske, er det vi voksne som har skylden for det - og vi som bare lekte med pinner og kongler....

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg husker vi dro pà epleslang,jordbaerslang og slike ting. Ringte pà og stakk av..... Det var arti det!! Men da naboen truet oss med at det fantes grevlinger i buskene, ble det slutt pà slangen... :-)

Vi spilte ogsà "boksen gàr", "slàball" eller "alltid over"... Kjempearti :-)

Skrevet

Hehe, jeg visste hvilken sketsj det var før jeg trykket på linken. :o)

;-)

Det er en glitrende sketsj:-)

Skrevet

Hmmm..Har så mange gode minner fra barndommen min..

Men de beste må være fra da jeg og min far var på leik. Overnattet på heia under åpen himmel, grillet pølser på bålet og bare koste oss :0)

Også min bestemor, snek oss ned til henne, så fikk vi en twist!

:0)

candyqueen_83
Skrevet

Samme her. Nå er det få barn ute, alle leker ikke sammen lenger. Veldig gruppert.

Skrevet

Har minne om en rosa rockering og at jeg satt i et tre å filosoferte over det å være menneske, at det var rart.

Skrevet

Har minne om en rosa rockering og at jeg satt i et tre å filosoferte over det å være menneske, at det var rart.

En liten filosof altså : )

Skrevet

Samme her. Nå er det få barn ute, alle leker ikke sammen lenger. Veldig gruppert.

Ja det er synd det.

Skrevet

Hmmm..Har så mange gode minner fra barndommen min..

Men de beste må være fra da jeg og min far var på leik. Overnattet på heia under åpen himmel, grillet pølser på bålet og bare koste oss :0)

Også min bestemor, snek oss ned til henne, så fikk vi en twist!

:0)

Twist ja,jeg husker vi fikk godteri og is av naboen,han var så hyggelig : )

Skrevet

Jeg husker vi dro pà epleslang,jordbaerslang og slike ting. Ringte pà og stakk av..... Det var arti det!! Men da naboen truet oss med at det fantes grevlinger i buskene, ble det slutt pà slangen... :-)

Vi spilte ogsà "boksen gàr", "slàball" eller "alltid over"... Kjempearti :-)

Ja det var tider det : )

Skrevet

Hvis ungene i dag er mer materialistiske, er det vi voksne som har skylden for det - og vi som bare lekte med pinner og kongler....

Ja det er jo vi voksne som har skylden,men det er synd i alle fall.

Det var jo å gøy før...uten noenting : )

Skrevet

Hehe, jeg visste hvilken sketsj det var før jeg trykket på linken. :o)

Jeg og :-D

Skrevet

Ja det er jo vi voksne som har skylden,men det er synd i alle fall.

Det var jo å gøy før...uten noenting : )

Unger kan fremdeles ha det gøy uten noenting, bare de får sjansen til det. Men det rekker de ikke, for de skysses hit og dit mellom skole, sfo, fritidsaktiviteter og organiseres halvt i hjel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...