Gjest Altea Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Hva er ditt beste minne fra barndommen? Selv syns jeg vi alltid hadde det gøy og det var alltid mange å være sammen med,vi var ute fra morgen til kveld og fant på masse rart. Husker vi bygde hytter og var mye i skogen også,vi hoppet strikk og tau. Noen ganger savner jeg den tiden,alle var sammen og ingen ble holdt utenfor,det var tider det : ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Omtrent som i Drageløperen, lukten av varm te og nystekte brød. Hadde alltid noe å finne på. Ikke som de bortskjemte drittungene i dette landet. 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Omtrent som i Drageløperen, lukten av varm te og nystekte brød. Hadde alltid noe å finne på. Ikke som de bortskjemte drittungene i dette landet. Ja det virker som unger i dag er mye mer matrealistiske,før brukte vi det vi fant ute og lekte med det. 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja det virker som unger i dag er mye mer matrealistiske,før brukte vi det vi fant ute og lekte med det. Ja, omtrent som det fortelles om i denne sketsjen: http://www.youtube.com/watch?v=GqNGhcdtMbc 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, omtrent som det fortelles om i denne sketsjen: http://www.youtube.com/watch?v=GqNGhcdtMbc Den var god!! 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, omtrent som det fortelles om i denne sketsjen: http://www.youtube.com/watch?v=GqNGhcdtMbc Hehe,vel 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, omtrent som det fortelles om i denne sketsjen: http://www.youtube.com/watch?v=GqNGhcdtMbc Hehe, jeg visste hvilken sketsj det var før jeg trykket på linken. ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja det virker som unger i dag er mye mer matrealistiske,før brukte vi det vi fant ute og lekte med det. Hvis ungene i dag er mer materialistiske, er det vi voksne som har skylden for det - og vi som bare lekte med pinner og kongler.... 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg husker vi dro pà epleslang,jordbaerslang og slike ting. Ringte pà og stakk av..... Det var arti det!! Men da naboen truet oss med at det fantes grevlinger i buskene, ble det slutt pà slangen... :-) Vi spilte ogsà "boksen gàr", "slàball" eller "alltid over"... Kjempearti :-) 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe, jeg visste hvilken sketsj det var før jeg trykket på linken. ) ;-) Det er en glitrende sketsj:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Hmmm..Har så mange gode minner fra barndommen min.. Men de beste må være fra da jeg og min far var på leik. Overnattet på heia under åpen himmel, grillet pølser på bålet og bare koste oss :0) Også min bestemor, snek oss ned til henne, så fikk vi en twist! :0) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Samme her. Nå er det få barn ute, alle leker ikke sammen lenger. Veldig gruppert. 0 Siter
cathlin Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Har minne om en rosa rockering og at jeg satt i et tre å filosoferte over det å være menneske, at det var rart. 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Har minne om en rosa rockering og at jeg satt i et tre å filosoferte over det å være menneske, at det var rart. En liten filosof altså : ) 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Samme her. Nå er det få barn ute, alle leker ikke sammen lenger. Veldig gruppert. Ja det er synd det. 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Hmmm..Har så mange gode minner fra barndommen min.. Men de beste må være fra da jeg og min far var på leik. Overnattet på heia under åpen himmel, grillet pølser på bålet og bare koste oss :0) Også min bestemor, snek oss ned til henne, så fikk vi en twist! :0) Twist ja,jeg husker vi fikk godteri og is av naboen,han var så hyggelig : ) 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg husker vi dro pà epleslang,jordbaerslang og slike ting. Ringte pà og stakk av..... Det var arti det!! Men da naboen truet oss med at det fantes grevlinger i buskene, ble det slutt pà slangen... :-) Vi spilte ogsà "boksen gàr", "slàball" eller "alltid over"... Kjempearti :-) Ja det var tider det : ) 0 Siter
Gjest Altea Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Hvis ungene i dag er mer materialistiske, er det vi voksne som har skylden for det - og vi som bare lekte med pinner og kongler.... Ja det er jo vi voksne som har skylden,men det er synd i alle fall. Det var jo å gøy før...uten noenting : ) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe, jeg visste hvilken sketsj det var før jeg trykket på linken. ) Jeg og :-D 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja det er jo vi voksne som har skylden,men det er synd i alle fall. Det var jo å gøy før...uten noenting : ) Unger kan fremdeles ha det gøy uten noenting, bare de får sjansen til det. Men det rekker de ikke, for de skysses hit og dit mellom skole, sfo, fritidsaktiviteter og organiseres halvt i hjel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.