Gjest prust Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg husker vel best de eviglange sommerferiene - både de turene vi hadde til Sverige og besøkte en drøss med kusiner + en fetter - og alle ukene vi hadde hos farmor og farfar ved sjøen her sør - med bading, fisking, og soling og hagerabeid og tur i skogen.... Fra hverdagen husker jeg ¨både ting fra barnehagen, utelek utenfor blokka (masse barn), på skolen osv. Husker farger, lukter og klesplagg veldig godt. Og så alle turene til Oslo for å besøke mormor. Har veldig mange barndomsminner - flest gode, men også noen som ikke er så gode - men det har jo de fleste. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg husker vel best de eviglange sommerferiene - både de turene vi hadde til Sverige og besøkte en drøss med kusiner + en fetter - og alle ukene vi hadde hos farmor og farfar ved sjøen her sør - med bading, fisking, og soling og hagerabeid og tur i skogen.... Fra hverdagen husker jeg ¨både ting fra barnehagen, utelek utenfor blokka (masse barn), på skolen osv. Husker farger, lukter og klesplagg veldig godt. Og så alle turene til Oslo for å besøke mormor. Har veldig mange barndomsminner - flest gode, men også noen som ikke er så gode - men det har jo de fleste. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Vi har visst ligget på vesøya sier han her nå Og husker jeg rett så var det veldig fint der Sokken, heter vel området også? Stemmer nok det ja. Sokken er liksom på siden ut mot det mer åpne hav. :-) 0 Siter
Gjest J.R.-07 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Det er jo så mange ting egentlig. Vi hadde syforening i skjulet blant vedflis og med lukt fra utedo. Hehe, der satt vi og strikket skjerf Jeg og to andre delte en selvlaget postkasse som vi la brev til hverandre i. Utrolig hvor mye rart en skrev om selv om vi møttes nesten daglig Overnatting i høyet på låven Steggelig morro, helt til den dagen musene løp om kapp over oss..... (kanskje derfor jeg har musefobi) Vi spilte kort i en liten selvbygget hytte. Den ble bygget ut med jevne mellomrom. Markjordbær på strå. Det var godt! Vi hjalp nabo å hesje. Vi fikk sitte oppå alt høyet når hesten skulle kjøre det inn, stas! Ellers på året så snek vi oss til å sitte bakpå kjerra når han kjørte forbi huset. Han merket det aldri. Han gjorde nok det, men lot oss tro at han ikke merket det Miniski! Det tror jeg blir mindre brukt nå for tiden. Også rattkjelken da.... vi elsket å kjøre der det var strødd sand, da gnistret det så fint Kjøreturer med tante. Hun var så snill og hentes oss så vi kunne bli med på kjøretur. Ho var jo sååå stilig! Kjørte som et svin. heeh, det var bare det at hun kjørte på lavt gir og da bråkte det fælt. Kjørte på smale grusveier og sladda litt. Ho er bare 11år eldre enn meg. jah, det var jo litt fra barndommen dette da Så koselig du har hatt det! 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Så koselig du har hatt det! Du synes det ja, jo det var endel morro Lenge siden jeg har sett deg her, står til liv? 0 Siter
Gjest J.R.-07 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Du synes det ja, jo det var endel morro Lenge siden jeg har sett deg her, står til liv? All fint. Er innom og leser litt iblandt(eller ...ganske ofte:) ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 All fint. Er innom og leser litt iblandt(eller ...ganske ofte:) ) Hehe, fint det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.