Gå til innhold

Veldig bra med DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting som er spes bra med dol, er funksjonaliteten. Det er så god oversikt. Du kan sjekke om du har fått svar. Osv osv. Og det er vel derfor det er høy aktivitet her, så du ikke må vente en uke eller mer for å få kommentarer. Veldig bra!

Det er så innmari mye bedre enn sånn phpBB osv.

Forresten noen som vet om fora i andre land som er greie og oversiktlige???

Skrevet

Vel - jeg er ikke enig med deg. Jeg synes den andre forumplattformen du nevnte er mye mer oversiktlig og innholder en god del mer funksjonalitet.

Så det koker vel ned til hva man er vant til antagelig. En meget negativ side ved DOL synes jeg er at trådene blir "gamle, glemt og gjemt" veldig fort. Muligens derfor jeg er så lite på DOL.

Skrevet

Fullstendig uenig. DOL er rotete, trangt, får ikke oversikt, er ikke smileyfunksjon eller avatarer. DOL er et dritt forum.

Gjest Har ikke jeg sett deg er før?
Skrevet

Fullstendig uenig. DOL er rotete, trangt, får ikke oversikt, er ikke smileyfunksjon eller avatarer. DOL er et dritt forum.

Så... er det fordi det er trangt og uoversiktelig eller fordi det er et drittforum at du henger er så ofte.

Skrevet

Noen ganger har du liksom noe litt komisk over deg...:-)

Skrevet

Jeg savner også smiley...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg savner et kjemi og filosofiforum.

Du kan jo forsøke starte noen tråder med emner innen disse felt på Åpent.

Skrevet

Jeg er sjeleglad for at det _ikke_ er smileyfunksjoner her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...