Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva driver dere med da?

Jeg har nettopp dusja og nå skal jeg fikse meg, før det er ute med jobben på middag og cafe avec, hø hø!

Ha en morsom kveld!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg skal få besøk, så skal vi lage mat sammen, drikke vin og skravle. Så skal vi ut en tur, det skal bli så deilig!

Nå har jeg hatt en dårlig periode, så nå blir det kjempedeilig og kunne stæsje seg litt, prate med ei ny jeg er blitt kjent med, spise godt. Ja rett og slett bare kose meg, og kjenne på at jeg har energi til det :o)

Skrevet

Hørtes koselig ut : )

Her strømmer regnet ned,så jeg sitter inne og ser på tv. Skal lage pizza i kveld.

Ha en fin kveld da Jølsen!

Gjest surikatt
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1224937449' post='3995273]

Jeg skal få besøk, så skal vi lage mat sammen, drikke vin og skravle. Så skal vi ut en tur, det skal bli så deilig!

Nå har jeg hatt en dårlig periode, så nå blir det kjempedeilig og kunne stæsje seg litt, prate med ei ny jeg er blitt kjent med, spise godt. Ja rett og slett bare kose meg, og kjenne på at jeg har energi til det :o)

Jeg er på jobb til klokka 19. Etterpå er det middag og litt snop, så er det rett til sengs. Skal på jobb klokka 7 i morgen tidlig.

Skrevet

Jeg skal bare være inne og jobbe med studiene, det begynner å hope seg opp med innleveringer. Til kvelden skal jeg unne meg litt god mat og vin og se en film sammen med samboer, bare slappe av rett og slett og nyte at vi har litt tid sammen etter en hektisk periode:)

Skrevet

Det hørtes veldig deilig ut!

Jeg skal bare spise noe godt foran tv´n og slappe av. Ikke helt værst det heller...

Ha en fin kveld da :-)

Skrevet

Jeg og ungene har vært på crossbanen. Nevø kjørte løp. Han er grådig god! Moro å se!

Så har vi vært på høstmesse, skikkelig kjerring ;0)

I kveld skal jeg ha besøk av en venninne, vi skal spise pizza & kose oss! så skal vi ned tilnoen kompiser, og deretter på byen å rocke litt! Artig .0)

Ha en fin lørdag, og skål ;0)

Skrevet

bare slapper av etter en kveld på byen igår. Etterpå skal vi spise pizza og så dra til noen venner av oss og se på film..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...