Gå til innhold

Trenger forslag til utested i Oslo!

Anbefalte innlegg

Persille1365381127
Skrevet

Jeg skal ut med en venninde i kveld, og vi trenger forslag til sted :)

Vi er 29, vil gjerne treffe single kjekke menn fra 30 og opp, danse litt, sitte litt, drikke litt - og skravle litt.

Mao kan det ikke være hardcore disco, og heller ikke helt brun pub. Det bør være sentrumsnært... Var på Yatzi forrige helg, knall fod clubbing - men det er ikke helt det vi er ute etter i dag. Åpen bar er også godt besøkt, men det er det litt rolig igjen...

Tidligere har vi vært endel på Hard Rock, Fridays i Karl Johan og Onkel Donald - men hvordan er disse stedene nå?

Kom med tips :)

Skrevet

Høy sjekkefaktor på 3 brødre. Kan bli gøy i pianobaren...om enn litt rølpete :-)

Dubliner er ikke så verst forresten, dersom man liker Irsk musikk...

Skrevet

Høy sjekkefaktor på 3 brødre. Kan bli gøy i pianobaren...om enn litt rølpete :-)

Dubliner er ikke så verst forresten, dersom man liker Irsk musikk...

''treffe single kjekke menn fra 30 og opp, danse litt, sitte litt, drikke litt - og skravle litt.

'' Har du tips til hvor man finner pent brukte oppegående menn rundt 50 også ;)

Skrevet

Tors hammer ;0)

Ellers fikk jeg tips om "Rock in". Aldri vært der selv da...

Persille1365381127
Skrevet

''treffe single kjekke menn fra 30 og opp, danse litt, sitte litt, drikke litt - og skravle litt.

Vel, jeg tror det er mer din kateogir menn på disse stedene enn min :)

Hvertfall de gangene jeg har vært innom...

Men ellers er det et sted på Aker Brygge, rett "over veien" for Latter (hvor de bla har spesialisert seg på cgonac) hvor årgangen er noe eldre :) Husker ikke navnet...

Persille1365381127
Skrevet

Tors hammer ;0)

Tors Hammer kommer aldri til å skje :)

Eneste gangen jeg kunne beveget meg inn der er om jeg hadde hatt skibukser på... (les; afterski).

Skrevet

Tors Hammer kommer aldri til å skje :)

Eneste gangen jeg kunne beveget meg inn der er om jeg hadde hatt skibukser på... (les; afterski).

*LOL*

Jeg skal garantert tilbake der ;0)

Skrevet

Vel, jeg tror det er mer din kateogir menn på disse stedene enn min :)

Hvertfall de gangene jeg har vært innom...

Men ellers er det et sted på Aker Brygge, rett "over veien" for Latter (hvor de bla har spesialisert seg på cgonac) hvor årgangen er noe eldre :) Husker ikke navnet...

Jeg sjekket gule sider, det er ikke Zinatra karaoke- og musikkbar du mener????? Eller vsa den, kanskje?

Persille1365381127
Skrevet

Jeg sjekket gule sider, det er ikke Zinatra karaoke- og musikkbar du mener????? Eller vsa den, kanskje?

Nei, ikke på den siden - i bygget som vender ut mot Taxi holdeplassen. Lurer på om den ikke heter Bar 1? Eller het det før?

Gjest Tutta knoll
Skrevet

Før gikk vi mye på Eilifs landhandleri. Kom ofte i prat med folk der. Men lenge siden jeg har vært der. Men det går jo ann å sjekke innom.

Persille1365381127
Skrevet

Før gikk vi mye på Eilifs landhandleri. Kom ofte i prat med folk der. Men lenge siden jeg har vært der. Men det går jo ann å sjekke innom.

Takk for tips :)

Skrevet

Burns...:-)

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Tors hammer ;0)

Skulle likt å se noen _danse_ på rockin?

Skrevet

Skulle likt å se noen _danse_ på rockin?

Fortell?? ;0)

Aldri vært der.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Fortell?? ;0)

Aldri vært der.

Hehe - det er en skikkelig tungmetall-pub med klientell kledd i sooooooort og hvor Guns'n Roses sorterer innunder disco.

Det er heller _ikke_ stedet man risikerer å bli kjent med noen sånn helt uten videre :-)

Skrevet

Hehe - det er en skikkelig tungmetall-pub med klientell kledd i sooooooort og hvor Guns'n Roses sorterer innunder disco.

Det er heller _ikke_ stedet man risikerer å bli kjent med noen sånn helt uten videre :-)

Hørtes ut som plassen for meg. :0)

Vi har også en metal pub hos oss, kjempe koslig sted.

Og veldig koslige gjester. Ikke verre å bli kjent med de enn andre.

:0)

Skrevet

Eilifs syns jeg var ganske hyggelig sted da jeg var på grisefylla en gang på en "rølpefest". Syns stedet hadde en høy harryfaktor men hyggelige menn dog.. ;)) Ca 30+

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Hørtes ut som plassen for meg. :0)

Vi har også en metal pub hos oss, kjempe koslig sted.

Og veldig koslige gjester. Ikke verre å bli kjent med de enn andre.

:0)

Kommer veldig an på hva man liker :-)

Jeg er ikke redd de sortkledde, så for meg spiller det ingen rolle, men musikken blir litt i overkant. Er ikke noen stor fan av industrimetall jeg.

Skrevet

Burns...:-)

Der er de nærmere 60-70... Veldig høy gjennomsnittsalder.

Skrevet

Der er de nærmere 60-70... Veldig høy gjennomsnittsalder.

Knis, det bare ser slik ut, de fleste er faktisk rundt 40 år-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...