Persille1365381127 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg skal ut med en venninde i kveld, og vi trenger forslag til sted Vi er 29, vil gjerne treffe single kjekke menn fra 30 og opp, danse litt, sitte litt, drikke litt - og skravle litt. Mao kan det ikke være hardcore disco, og heller ikke helt brun pub. Det bør være sentrumsnært... Var på Yatzi forrige helg, knall fod clubbing - men det er ikke helt det vi er ute etter i dag. Åpen bar er også godt besøkt, men det er det litt rolig igjen... Tidligere har vi vært endel på Hard Rock, Fridays i Karl Johan og Onkel Donald - men hvordan er disse stedene nå? Kom med tips 0 Siter
Skyer Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Høy sjekkefaktor på 3 brødre. Kan bli gøy i pianobaren...om enn litt rølpete :-) Dubliner er ikke så verst forresten, dersom man liker Irsk musikk... 0 Siter
adelie Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Høy sjekkefaktor på 3 brødre. Kan bli gøy i pianobaren...om enn litt rølpete :-) Dubliner er ikke så verst forresten, dersom man liker Irsk musikk... ''treffe single kjekke menn fra 30 og opp, danse litt, sitte litt, drikke litt - og skravle litt. '' Har du tips til hvor man finner pent brukte oppegående menn rundt 50 også 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Tors hammer ;0) Ellers fikk jeg tips om "Rock in". Aldri vært der selv da... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 ''treffe single kjekke menn fra 30 og opp, danse litt, sitte litt, drikke litt - og skravle litt. '' Har du tips til hvor man finner pent brukte oppegående menn rundt 50 også Vel, jeg tror det er mer din kateogir menn på disse stedene enn min Hvertfall de gangene jeg har vært innom... Men ellers er det et sted på Aker Brygge, rett "over veien" for Latter (hvor de bla har spesialisert seg på cgonac) hvor årgangen er noe eldre Husker ikke navnet... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Tors hammer ;0) Ellers fikk jeg tips om "Rock in". Aldri vært der selv da... Tors Hammer kommer aldri til å skje Eneste gangen jeg kunne beveget meg inn der er om jeg hadde hatt skibukser på... (les; afterski). 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Tors Hammer kommer aldri til å skje Eneste gangen jeg kunne beveget meg inn der er om jeg hadde hatt skibukser på... (les; afterski). *LOL* Jeg skal garantert tilbake der ;0) 0 Siter
adelie Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Vel, jeg tror det er mer din kateogir menn på disse stedene enn min Hvertfall de gangene jeg har vært innom... Men ellers er det et sted på Aker Brygge, rett "over veien" for Latter (hvor de bla har spesialisert seg på cgonac) hvor årgangen er noe eldre Husker ikke navnet... Jeg sjekket gule sider, det er ikke Zinatra karaoke- og musikkbar du mener????? Eller vsa den, kanskje? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Jeg sjekket gule sider, det er ikke Zinatra karaoke- og musikkbar du mener????? Eller vsa den, kanskje? Nei, ikke på den siden - i bygget som vender ut mot Taxi holdeplassen. Lurer på om den ikke heter Bar 1? Eller het det før? 0 Siter
Gjest Tutta knoll Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Før gikk vi mye på Eilifs landhandleri. Kom ofte i prat med folk der. Men lenge siden jeg har vært der. Men det går jo ann å sjekke innom. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Før gikk vi mye på Eilifs landhandleri. Kom ofte i prat med folk der. Men lenge siden jeg har vært der. Men det går jo ann å sjekke innom. Takk for tips 0 Siter
Skyer Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 ''treffe single kjekke menn fra 30 og opp, danse litt, sitte litt, drikke litt - og skravle litt. '' Har du tips til hvor man finner pent brukte oppegående menn rundt 50 også Burns...:-) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Tors hammer ;0) Ellers fikk jeg tips om "Rock in". Aldri vært der selv da... Skulle likt å se noen _danse_ på rockin? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Skulle likt å se noen _danse_ på rockin? Fortell?? ;0) Aldri vært der. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Fortell?? ;0) Aldri vært der. Hehe - det er en skikkelig tungmetall-pub med klientell kledd i sooooooort og hvor Guns'n Roses sorterer innunder disco. Det er heller _ikke_ stedet man risikerer å bli kjent med noen sånn helt uten videre :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Hehe - det er en skikkelig tungmetall-pub med klientell kledd i sooooooort og hvor Guns'n Roses sorterer innunder disco. Det er heller _ikke_ stedet man risikerer å bli kjent med noen sånn helt uten videre :-) Hørtes ut som plassen for meg. :0) Vi har også en metal pub hos oss, kjempe koslig sted. Og veldig koslige gjester. Ikke verre å bli kjent med de enn andre. :0) 0 Siter
songbirdy Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Før gikk vi mye på Eilifs landhandleri. Kom ofte i prat med folk der. Men lenge siden jeg har vært der. Men det går jo ann å sjekke innom. Eilifs syns jeg var ganske hyggelig sted da jeg var på grisefylla en gang på en "rølpefest". Syns stedet hadde en høy harryfaktor men hyggelige menn dog.. ) Ca 30+ 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Hørtes ut som plassen for meg. :0) Vi har også en metal pub hos oss, kjempe koslig sted. Og veldig koslige gjester. Ikke verre å bli kjent med de enn andre. :0) Kommer veldig an på hva man liker :-) Jeg er ikke redd de sortkledde, så for meg spiller det ingen rolle, men musikken blir litt i overkant. Er ikke noen stor fan av industrimetall jeg. 0 Siter
adelie Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Burns...:-) Der er de nærmere 60-70... Veldig høy gjennomsnittsalder. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Der er de nærmere 60-70... Veldig høy gjennomsnittsalder. Knis, det bare ser slik ut, de fleste er faktisk rundt 40 år- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.