adelie Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Knis, det bare ser slik ut, de fleste er faktisk rundt 40 år- *LOL* Nei nå må du gi deg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 *LOL* Nei nå må du gi deg! Hehe, jeg synes mennene der er eldgamle og så er de egentlig ikke så gamle likevel. Og så er de aller fleste kjedelige 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Kommer veldig an på hva man liker :-) Jeg er ikke redd de sortkledde, så for meg spiller det ingen rolle, men musikken blir litt i overkant. Er ikke noen stor fan av industrimetall jeg. Hmmm....Industrimetal.. ;0) Jeg liker metal, og folka som følger med ;0) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Hmmm....Industrimetal.. ;0) Jeg liker metal, og folka som følger med ;0) Du verden så mye rart man treffer i korridorene her *lol* Ja, da vil du absolutt like deg der. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Du verden så mye rart man treffer i korridorene her *lol* Ja, da vil du absolutt like deg der. Hehe, unik min venn, UNIK ;0) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Hehe, unik min venn, UNIK ;0) Håhå - rolig nå - det er jeg av oss som actually har vært der da :-) *pusser jakkekraven med neglene ala Bør Børson nå* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Håhå - rolig nå - det er jeg av oss som actually har vært der da :-) *pusser jakkekraven med neglene ala Bør Børson nå* *LOL* Men du hintet litt til at jeg var rar da, og da sier jeg unik, ikke rar! Hihi! ;0) 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 *LOL* Men du hintet litt til at jeg var rar da, og da sier jeg unik, ikke rar! Hihi! ;0) Rar som i like meg da veitu :-) Men jeg går ikke på Tors hammer da, så vi er ikke tvillinger :-) Jeg synes det er et hederstegn at det er litt blytunge mødre her jeg :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Rar som i like meg da veitu :-) Men jeg går ikke på Tors hammer da, så vi er ikke tvillinger :-) Jeg synes det er et hederstegn at det er litt blytunge mødre her jeg :-) Jepp, må ha noen av oss også ;0) Rock on! 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Jepp, må ha noen av oss også ;0) Rock on! Ditto :-) *later som om jeg ser veldig rocka ut hver bidige dag.....* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Ditto :-) *later som om jeg ser veldig rocka ut hver bidige dag.....* Hihi! *Titter ned på flanell pysjen* :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.