Aliza1365380759 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Denne måneden har jeg ikke fått mobilregning fra telenor, er det flere her som ikke har fått regning denne måneden..? Vet ikke om jeg skal si fra nå, slik at jeg får betalt, eller bare satse på å få dobbel regning neste måned.. Når jeg logger inn på siden min på telenormobil.no ser jeg jo at de har registrert all bruken, de har bare ikke sendt regning til meg. Har sjekket nettbanken også, ingen faktura fra telenor der heller. 0 Siter
fresja Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg fikk ikke regning hver måned da jeg hadde telenor-abonnement. 0 Siter
Gjest eller er det andre Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Er det telenor som sender ut faktura først etter at det er brukt ett visst beløp ?? eller er det andre ..... 300,- eller noe sånt .... 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Er det telenor som sender ut faktura først etter at det er brukt ett visst beløp ?? eller er det andre ..... 300,- eller noe sånt .... Vet ikke, men har de akkurat begynt med det i så fall..? Vet du noe om det? Sammenlagt bruk på mobilen har ikke gått over 300 fkr foreløpig, men tidligere måneder har jeg fått regning uansett. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Jeg fikk ikke regning hver måned da jeg hadde telenor-abonnement. Jeg har hatt telenor i 1 1/2 år, og alltid fått regning hver måned, bare ikke nå i oktober, er det jeg synes er så "mystisk". Vanligvis får jeg regningen ca 12. hver månder, og den forfaller ca 27. samme måned. 0 Siter
Gjest eller er det andre Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Vet ikke, men har de akkurat begynt med det i så fall..? Vet du noe om det? Sammenlagt bruk på mobilen har ikke gått over 300 fkr foreløpig, men tidligere måneder har jeg fått regning uansett. nei, hvis du har fått fakturaer på mindre beløp tidligere, så er det ikke telenor jeg tenker på, dette er gammelt nytt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.