Åsemor Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Er det i morgen jeg bør hente frem halloween-godteriet og forberede meg på å få besøk på døra, eller neste helg? 0 Siter
bertabub1365381148 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Det er nok neste fredag, da er de klare, Jeg har barn på 9, 10 , og 11 år, og de har maset å tjaset om det i mange uker nå, de gleder seg så til halloween. Jeg er nok egentlig litt imot det, mener det er "importert" men jeg ser hvor ungene fryder seg over det, Så jeg må nok bare akseptere det på et vis... Har kjøpt inn godterier til de som ringer på døra vår, og er klar.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 31. oktober Jeg visste egentlig det, men var så sikker på at det egentlig falt på onsdag, og at det da ville "bli feiret" enten helga før eller etter. Burde sjekket kalenderen først, ja... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg visste egentlig det, men var så sikker på at det egentlig falt på onsdag, og at det da ville "bli feiret" enten helga før eller etter. Burde sjekket kalenderen først, ja... I fjor var det på en onsdag. Du er bare ett år for seint ute... 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 I fjor var det på en onsdag. Du er bare ett år for seint ute... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.