morinor Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har tre gutter i alderen 7-13 som har en del venner de skal gi julegave til. Er det noe som har noe godt forslag til noe annet en bare en leke? Får litt vondt av meg av all denne unødvendige handlingen.. ungene flommer jo over av leker. Det blir også dyrt og er lite miljøvennlig... Gode forslag mottas med takk! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Her er forslag som sønnen min har fått og som er blitt brukt: Sokker, boxere, lue, vinterhansker, hårgele og dusjsåpe. Noen legger godis sammen med gaven for å "sprite" den opp 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Bli enige om å kutte ut gavevekslingen, og heller ha en hyggelig førjulskveld/aktivitet sammen med alle kompisene. 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Laserpeker, de har bla noen på Biltema til under 100-lappen, men kvaliteten går jeg ikke god for. Og på Wistex har de ymse turutstyr som sikkert vil komme til glede på skoleturer etc, f eks et sammenleggbart pølsespyd til å putte i sekken. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Min hadde blitt lykkelig for en pakke Pokemonkort til 45,-. ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Laserpeker, de har bla noen på Biltema til under 100-lappen, men kvaliteten går jeg ikke god for. Og på Wistex har de ymse turutstyr som sikkert vil komme til glede på skoleturer etc, f eks et sammenleggbart pølsespyd til å putte i sekken. Wistex ja, de hadde masse ting til 40kr nå av slike ting faktisk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.