Gå til innhold

Julegavetips til ungenes venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tre gutter i alderen 7-13 som har en del venner de skal gi julegave til. Er det noe som har noe godt forslag til noe annet en bare en leke? Får litt vondt av meg av all denne unødvendige handlingen.. ungene flommer jo over av leker. Det blir også dyrt og er lite miljøvennlig...

Gode forslag mottas med takk!

AneM1365380603
Skrevet

Her er forslag som sønnen min har fått og som er blitt brukt: Sokker, boxere, lue, vinterhansker, hårgele og dusjsåpe. Noen legger godis sammen med gaven for å "sprite" den opp ;)

Skrevet

Bli enige om å kutte ut gavevekslingen, og heller ha en hyggelig førjulskveld/aktivitet sammen med alle kompisene. :)

Skrevet

Laserpeker, de har bla noen på Biltema til under 100-lappen, men kvaliteten går jeg ikke god for.

Og på Wistex har de ymse turutstyr som sikkert vil komme til glede på skoleturer etc, f eks et sammenleggbart pølsespyd til å putte i sekken.

Skrevet

Min hadde blitt lykkelig for en pakke Pokemonkort til 45,-. :o)

Skrevet

Laserpeker, de har bla noen på Biltema til under 100-lappen, men kvaliteten går jeg ikke god for.

Og på Wistex har de ymse turutstyr som sikkert vil komme til glede på skoleturer etc, f eks et sammenleggbart pølsespyd til å putte i sekken.

Wistex ja, de hadde masse ting til 40kr nå av slike ting faktisk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...