Lotte :o) Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Her blåser det noe inn i gampræva! Fyttigrisen, jeg er glad jeg sitter inne i et varmt hus. Det er jo meldt jævlig til i natt, opp mot orkan og plaskeregn. Det er i Trondheim... Er det like heftig hos deg? 0 Siter
Gjest mmmjadaså Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Her har det vært heftig, men vi har roa oss ned nå høhø 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, det blåser godt i Trondheim nå altså! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Her har det vært heftig, men vi har roa oss ned nå høhø høhø 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Blikkstille og stjerneklart her! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Det er ganske kraftig vind her også. Regner litt og. I Oslo. 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, det var ihvertfall ganske heftig for litt siden - hørte tunge tremøbler på terrassen flytte litt på seg. (Ikke mye, da, bare litt sånn skraping) Jeg tenker mest akkurat nå på at trampolina fortsatt står ute på hytta, selv om husbonden har vært der to ganger den siste tida uten meg i forbindelse med at vi har hatt håndverkere der, og hver gang har han lovt å ta den ned....grrrrrr :-( 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Ja, det blåser godt i Trondheim nå altså! Steike... men det er peanøtter i forhold til uti havgapet, regner jeg med! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Blikkstille og stjerneklart her! Er du på ferie i en annen verdensdel, eller? ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg er litt utenfor Trondheim, du vet jo hvor, og her blåser det også ganske godt nå. Jeg er litt redd for et stort tre som står litt for nære huset - broren som sto 5 meter unna falt for en ikke så veldig kraftig storm for halvannet år siden så jeg er kjempeskeptisk nå. Min kjære har sagt i flere år at "i vinter skal vi ta treet", men det blir jo aldri gjort... Håper bare det ikke faller mot huset! I formiddag var det fullstendig vindstille, så stille at det nesten ikke tok fyr i ovnen, stille før stormen antagelig... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, og sånn har det holdt på noen dager. Innimellom helt ekstreme regnbyger og tordenskrall. Litt hagl også. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224966195' post='3995602] Er du på ferie i en annen verdensdel, eller? ;o) He, he, nei. Det er langt dette landet - det meste er nord. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ganske ille her på sunnmøre også, ja.... Grubler på om kattene skal holdes inne i natt eller ikke.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja, det var ihvertfall ganske heftig for litt siden - hørte tunge tremøbler på terrassen flytte litt på seg. (Ikke mye, da, bare litt sånn skraping) Jeg tenker mest akkurat nå på at trampolina fortsatt står ute på hytta, selv om husbonden har vært der to ganger den siste tida uten meg i forbindelse med at vi har hatt håndverkere der, og hver gang har han lovt å ta den ned....grrrrrr :-( I år har vi vært føre var! To år på rad har trampolina blitt tatt inn for seint og begge gangene blåste den langt bortover markene her... Glad det er få hus rundt oss :-/ 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Det høres ut til at dere har det verre enn her. Jeg har en svær gran utenfor her, håper virkelig den har lange sterke røtter. Guuuri som den svaier! 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 I år har vi vært føre var! To år på rad har trampolina blitt tatt inn for seint og begge gangene blåste den langt bortover markene her... Glad det er få hus rundt oss :-/ Herrejemini - ikke akkurat mindre bekymret nå :-(( Husbonden mente at det ikke var noe problem da den står så lunt til, men vet ikke helt om jeg kjøper den:-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 I år har vi vært føre var! To år på rad har trampolina blitt tatt inn for seint og begge gangene blåste den langt bortover markene her... Glad det er få hus rundt oss :-/ ''To år på rad har trampolina blitt tatt inn for seint og begge gangene blåste den langt bortover markene her... Glad det er få hus rundt oss :-/'' Å faen... Da vet jeg hva vi skal gjøre i morra! Håper den står der den står nå da når vi våkner i morra! 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 ''To år på rad har trampolina blitt tatt inn for seint og begge gangene blåste den langt bortover markene her... Glad det er få hus rundt oss :-/'' Å faen... Da vet jeg hva vi skal gjøre i morra! Håper den står der den står nå da når vi våkner i morra! Ulrik kommer til nord-vestlandet og Trøndelag: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=538725 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 ''To år på rad har trampolina blitt tatt inn for seint og begge gangene blåste den langt bortover markene her... Glad det er få hus rundt oss :-/'' Å faen... Da vet jeg hva vi skal gjøre i morra! Håper den står der den står nå da når vi våkner i morra! Min erfaring er at trampoliner ganske lett fyker avgårde... Endel vind under duken får den jo til å lette.... Men det har gått bra med vår trampoline begge gangene. Dvs. ifjor ble trampolinenettingen rundt trampolina ødelagt, men selve trampolina tålte uværet. Litt verre med eventuelle naboer kanskje :-( Du kjenner ikke noen av naboene som kan løsne duken fra stativet? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Herrejemini - ikke akkurat mindre bekymret nå :-(( Husbonden mente at det ikke var noe problem da den står så lunt til, men vet ikke helt om jeg kjøper den:-( Vår står nok ganske utsatt til, så det er mulig dette går bra... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.