Gå til innhold

Været akkurat nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min erfaring er at trampoliner ganske lett fyker avgårde... Endel vind under duken får den jo til å lette.... Men det har gått bra med vår trampoline begge gangene. Dvs. ifjor ble trampolinenettingen rundt trampolina ødelagt, men selve trampolina tålte uværet.

Litt verre med eventuelle naboer kanskje :-(

Du kjenner ikke noen av naboene som kan løsne duken fra stativet?

Vi er hjemme hos trampolina nå, men jeg gidder ikke gå ut i mørket og stormen nå og ta den inn! Får satse på at sikkerhetsnettet holder duken på plass om noe skulle løsne...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

13

• Lillemus

6

• AneM1365380603

6

• morsan

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi er hjemme hos trampolina nå, men jeg gidder ikke gå ut i mørket og stormen nå og ta den inn! Får satse på at sikkerhetsnettet holder duken på plass om noe skulle løsne...

Satser på det går bra! Det går jo an å bare løsne fjærene på halve trampolina f.eks.. Da får ikke vinden så lett tak... eller...hm...

Skrevet

Vår står nok ganske utsatt til, så det er mulig dette går bra...

Ja, *krysser fingrene*

Men yr.no melder om 16-17 m/s, dvs stiv kuling til sterk kuling. :-(((((((

Skrevet

Ja, *krysser fingrene*

Men yr.no melder om 16-17 m/s, dvs stiv kuling til sterk kuling. :-(((((((

Har hørt det blir orkan langs kysten i natt.... Jeg har stor respekt for orkan siden jeg jo husker godt nyttårsorkanen på Nordvestlandet på -90-tallet :-(

Skrevet

Har hørt det blir orkan langs kysten i natt.... Jeg har stor respekt for orkan siden jeg jo husker godt nyttårsorkanen på Nordvestlandet på -90-tallet :-(

Ja, huff!

Gjest Angela26
Skrevet

In Spain har vi hatt myyyye regn i hele oktober. Oversvòmmelser, òdeleggelser, dòdsfall, mm. Har hatt fà dager med sol ogsà. Akkurat nà er det opphold, etter at det har regna i hele dag.

Skrevet

Fryktelig vind og regn her på Sørlandet også - men det er vistnok verre på nordvest-landet, har jeg hørt....

Veldig glad jeg har et godt varmt hus, ja!

Aliza1365380759
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224966138' post='3995600]

Steike... men det er peanøtter i forhold til uti havgapet, regner jeg med! :)

Ja, leste det jeg også. Heldigvis bor jeg i nederste halvdel av en blokk uten trær som er faretruende nære, og det eneste som kan bli skadet av stormen er bilen. Hørte at den kunne komme opp mot orkan styrke, og at stormen heter Ulrik :-P

Skrevet

Jeg er også i Trondheim og skal dykke i fjorden i morgen tidlig. Håper det løyer litt til da...

Skrevet

Ja, her blåser det, hører på nyhetene at jeg skulle sikret alt løst utendørs, men nå kan jeg jo ikke gå ut!

Trampolina er demontert da, iallfall er duken tatt av, men hagemøblene må jeg nok på leting etter i morgen er jeg redd.

Skrevet

Den glemmer jeg ALDRI! Fytti. Hele landsdelen så ut som et totalhavari av flygende hustak og søppelkasser og fandens oldemor. Får håpe at vinden spakner fortere en meteorolygen sier ;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224969226' post='3995655]

Den glemmer jeg ALDRI! Fytti. Hele landsdelen så ut som et totalhavari av flygende hustak og søppelkasser og fandens oldemor. Får håpe at vinden spakner fortere en meteorolygen sier ;)

Ja, det var et sjokk å våkne opp 1.nyttårsdag og se hva naturkreftene hadde klart å stelle i stand den natta..... Jeg merker jeg blir litt ekstra engstelig når de melder om mulig orkan :-(

Er glad jeg ikke bor utpå en av øyene akkurat nå :-/

Skrevet

Ja, det var et sjokk å våkne opp 1.nyttårsdag og se hva naturkreftene hadde klart å stelle i stand den natta..... Jeg merker jeg blir litt ekstra engstelig når de melder om mulig orkan :-(

Er glad jeg ikke bor utpå en av øyene akkurat nå :-/

Ja, det blåser sikkert helt vanvittig sterkt på Smøla og i området der *brrr*

Jeg synes vinden har økt den siste timen nå. Jaja, vi får håpe det går bra!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1224970560' post='3995668]

Ja, det blåser sikkert helt vanvittig sterkt på Smøla og i området der *brrr*

Jeg synes vinden har økt den siste timen nå. Jaja, vi får håpe det går bra!

For ikke å snakke om på Vigra :-/

Blir verre og verre her også ser det ut til....

AneM1365380603
Skrevet

Ganske ille her på sunnmøre også, ja.... Grubler på om kattene skal holdes inne i natt eller ikke....

Hold pusene inne :)

Skrevet

Hold pusene inne :)

Tror jeg gjør det, ja.. Satser på at de ikke blir nødne i løpet av natta ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Tror jeg gjør det, ja.. Satser på at de ikke blir nødne i løpet av natta ;-)

*Sender over 1 hel pose + en pose med noen biter av Kosepose til deg*

Det er din skyld at jeg er blitt hekta på Stratos :( Sånn som du rekalmerer for det her inne.

Jeg vil ikke ha mer. Når jeg er kvalm deler jeg gjerne.

candyqueen_83
Skrevet

*Sender over 1 hel pose + en pose med noen biter av Kosepose til deg*

Det er din skyld at jeg er blitt hekta på Stratos :( Sånn som du rekalmerer for det her inne.

Jeg vil ikke ha mer. Når jeg er kvalm deler jeg gjerne.

Sender over noen smågodtbiter også. Skjønner ikke hvorfor jeg kjøper så mye. Blir fort kvalm av det.

Skrevet

Her er det veldig fint akkurat nå, men før i kveld blåste det ganske kraftig med litt regn. Jeg var ute og skrudde litt bil i blåsten, men etter hvert trakk jeg inn og fyrte i peisen og koste meg.

Nå har jeg spilt gitar og sunget litt for kona, da blir hun som nyforesket igjen, hehe

AneM1365380603
Skrevet

Sender over noen smågodtbiter også. Skjønner ikke hvorfor jeg kjøper så mye. Blir fort kvalm av det.

Hun har en kropp som tåler både smågodt og sjokolade. Jeg sender over resten av soloflaska også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...