Gjest togli Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 *Sender over 1 hel pose + en pose med noen biter av Kosepose til deg* Det er din skyld at jeg er blitt hekta på Stratos Sånn som du rekalmerer for det her inne. Jeg vil ikke ha mer. Når jeg er kvalm deler jeg gjerne. Tuuuusen hjertelig takk :-) *gomler i vei* Jeg antar jeg burde begynne å ta betalt fra Nidar sånn som jeg reklamerer ;-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Hun har en kropp som tåler både smågodt og sjokolade. Jeg sender over resten av soloflaska også. Nåh nei... Jeg er ikke tjue lengre, så nå etter jeg "bare" to svære stratos i uka, mot fire før *blush* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Nåh nei... Jeg er ikke tjue lengre, så nå etter jeg "bare" to svære stratos i uka, mot fire før *blush* ''Nåh nei... Jeg er ikke tjue lengre, så nå etter jeg "bare" to svære stratos i uka, mot fire før *blush*'' Såpass.. Det var verre enn jeg trodde Jeg tror ikke mine biter vil gjøre noe fra eller til. Til info har de blitt oppbevart helt på togli-vis. Håper de luftige bitene smaker, sammen med smågodis og Solo. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 ''Nåh nei... Jeg er ikke tjue lengre, så nå etter jeg "bare" to svære stratos i uka, mot fire før *blush*'' Såpass.. Det var verre enn jeg trodde Jeg tror ikke mine biter vil gjøre noe fra eller til. Til info har de blitt oppbevart helt på togli-vis. Håper de luftige bitene smaker, sammen med smågodis og Solo. "Togli-vis" regner jeg med betyr kjøleskapet? ;-) Solo blir helt feil sammen med stratos. Det bør aller helst være enten vann eller Pepsi Max som tilbehør 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 "Togli-vis" regner jeg med betyr kjøleskapet? ;-) Solo blir helt feil sammen med stratos. Det bør aller helst være enten vann eller Pepsi Max som tilbehør jeg har pepsi max du kan få og ) En liten skvett ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 jeg har pepsi max du kan få og ) En liten skvett ) Tusen hjertelig takk Er tross alt lørdag kveld *god samvittighet* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 ''Er det like heftig hos deg?'' Ikkje så heftig her, men elendig vær det er det. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 ''Er det like heftig hos deg?'' Ikkje så heftig her, men elendig vær det er det. ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 hufff ja, full storm her.. Nå er det nyyydelig vær! ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Her er det veldig fint akkurat nå, men før i kveld blåste det ganske kraftig med litt regn. Jeg var ute og skrudde litt bil i blåsten, men etter hvert trakk jeg inn og fyrte i peisen og koste meg. Nå har jeg spilt gitar og sunget litt for kona, da blir hun som nyforesket igjen, hehe Koselig! Nyforelskede partnere er digg! Får håpe det ble noe på deg i natt, da - har du fått novembernypet på forskudd? *hehe* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 "Togli-vis" regner jeg med betyr kjøleskapet? ;-) Solo blir helt feil sammen med stratos. Det bør aller helst være enten vann eller Pepsi Max som tilbehør ''"Togli-vis" regner jeg med betyr kjøleskapet? ;-)'' Selvfølgelig. Soloen drakk jeg forresten opp, men det spiller vel ingen rolle i og med at du fikk en Pepsi Max. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Satser på det går bra! Det går jo an å bare løsne fjærene på halve trampolina f.eks.. Da får ikke vinden så lett tak... eller...hm... Det gikk bra, både tre og trampoline står fremdeles. ) Trampolina står forøvrig veldig lunt til der den står og jeg tror ikke det var så voldsom vind her i natt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Her er det veldig fint akkurat nå, men før i kveld blåste det ganske kraftig med litt regn. Jeg var ute og skrudde litt bil i blåsten, men etter hvert trakk jeg inn og fyrte i peisen og koste meg. Nå har jeg spilt gitar og sunget litt for kona, da blir hun som nyforesket igjen, hehe ''Nå har jeg spilt gitar og sunget litt for kona, da blir hun som nyforesket igjen, hehe'' *Kaster et blikk bort på gubben og på trekkspillet* Nei, vi får ta det siden i dag, nå skal han visst ut og kjøre noe materialer opp til parkeringa for hyttetomta. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 ''Nå har jeg spilt gitar og sunget litt for kona, da blir hun som nyforesket igjen, hehe'' *Kaster et blikk bort på gubben og på trekkspillet* Nei, vi får ta det siden i dag, nå skal han visst ut og kjøre noe materialer opp til parkeringa for hyttetomta. ) ''*Kaster et blikk bort på gubben og på trekkspillet*'' Ja, den kombinasjonen høres veldig forlokkende ut, hehe - litt sånn bondesexy, Sputnik-aktig ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225016142' post='3995801] ''*Kaster et blikk bort på gubben og på trekkspillet*'' Ja, den kombinasjonen høres veldig forlokkende ut, hehe - litt sånn bondesexy, Sputnik-aktig ;o) *Humrer* Synes det er kjempekoselig når han spiller på trekkspill jeg. ) 0 Siter
mrxx Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225009397' post='3995762] Koselig! Nyforelskede partnere er digg! Får håpe det ble noe på deg i natt, da - har du fått novembernypet på forskudd? *hehe* Vi ligger alltid på forskudd, så både november og desember er unnagjort, starter snart på januar nyppet:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Vi ligger alltid på forskudd, så både november og desember er unnagjort, starter snart på januar nyppet:-) *s* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 *Humrer* Synes det er kjempekoselig når han spiller på trekkspill jeg. ) *hehe* 0 Siter
mrxx Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225017836' post='3995814] *s* Kona sa nå at jeg er fæl til å skryte, skjønner ikke hva hun mener med det:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.