candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Blanda sammen en vaffelrøre helt på slump. Den står og godgjør seg litt nå. Blir den ikke bra nå ,med tykke,myke og gode vafler, så gir jeg opp. Da blir jeg aldri den perfekte husmor ) Piska eggedosis, vaniljesukker, litt bakepulver, kardemomme, mel, melk , smør og vaniljesaus ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Vaflene blir sikkert perfekt nattmat i høststormen! ) 0 Siter
morsan Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har aldri hørt om eller brukt vaniljesaus, men hvorfor ikke? Ellers hørtes oppskriften grei ut - jeg har aldri piska eggedosis først - bare rørt sammen ingrediensene for hånd. Du får si hvordan det smakte:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har aldri hørt om eller brukt vaniljesaus, men hvorfor ikke? Ellers hørtes oppskriften grei ut - jeg har aldri piska eggedosis først - bare rørt sammen ingrediensene for hånd. Du får si hvordan det smakte:-) Jeg bare tok oppi det som hørtes godt ut akkurat nå ) Lest at vaflene kan bli luftigere av å piske eggene med sukkeret først. Vi får se ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1224969731' post='3995658] Vaflene blir sikkert perfekt nattmat i høststormen! ) Får håpe det ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Er det nattmaten du klargjør? Er spent på hvordan det blir med vaniljesaus. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 Er det nattmaten du klargjør? Er spent på hvordan det blir med vaniljesaus. Nattmaten ja. Kjæresten er på byen, og sa det hadde vært veldig godt med vafler når han kommer hjem ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Nattmaten ja. Kjæresten er på byen, og sa det hadde vært veldig godt med vafler når han kommer hjem ) haha, ska sei "Alt for deg min kjære" Koselig da 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 haha, ska sei "Alt for deg min kjære" Koselig da Syns det er koselig jeg ) dessuten har jeg lyst på selv og ;DDDD 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 JA! De ble perfekte. Litt halvsprø utenpå, og myke inni. Tykke og gode ) Da kan jeg slumpe på vafler jeg også ;D 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 JA! De ble perfekte. Litt halvsprø utenpå, og myke inni. Tykke og gode ) Da kan jeg slumpe på vafler jeg også ;D Så bra Ja det er jo gøy å prøve seg frem 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har aldri hørt om eller brukt vaniljesaus, men hvorfor ikke? Ellers hørtes oppskriften grei ut - jeg har aldri piska eggedosis først - bare rørt sammen ingrediensene for hånd. Du får si hvordan det smakte:-) Vi hiver oppi det vi måtte ha for hånden. Vaniljesaus, fløte, rømme, creme fraiche - whatever. ) Blir så godt at! De beste vaflene jeg har laget, ifølge ungene, var den gangen jeg slumpet vilt og bl.a. hadde i en god dæsj havremelk med vanilljesmak! 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Vi hiver oppi det vi måtte ha for hånden. Vaniljesaus, fløte, rømme, creme fraiche - whatever. ) Blir så godt at! De beste vaflene jeg har laget, ifølge ungene, var den gangen jeg slumpet vilt og bl.a. hadde i en god dæsj havremelk med vanilljesmak! Ja, jeg har også hivd oppi det jeg måtte ha i kjøleskapet - dog aldri vaniljesaus! ;-) ''havremelk med vanilljesmak!'' Que? Aldri hørt om!! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 JA! De ble perfekte. Litt halvsprø utenpå, og myke inni. Tykke og gode ) Da kan jeg slumpe på vafler jeg også ;D Flink du er! :0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Ja, jeg har også hivd oppi det jeg måtte ha i kjøleskapet - dog aldri vaniljesaus! ;-) ''havremelk med vanilljesmak!'' Que? Aldri hørt om!! Jeg bruker innimellom havremelk istedetfor vanlig melk når jeg spiser kornblanding, jeg blir så fort kvisete av vanlig melk. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har aldri hørt om eller brukt vaniljesaus, men hvorfor ikke? Ellers hørtes oppskriften grei ut - jeg har aldri piska eggedosis først - bare rørt sammen ingrediensene for hånd. Du får si hvordan det smakte:-) Jeg tror nok suksessen skyldtes piska egg og vaniljesaus ;O))) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 JA! De ble perfekte. Litt halvsprø utenpå, og myke inni. Tykke og gode ) Da kan jeg slumpe på vafler jeg også ;D Vaniljesaus i vafler har jeg aldri prøvd! sikkert godt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.