Gå til innhold

Hva er deres godteri favoritter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere virkelig skal kose dere og kunne kjøpt en type snavvel på butikken, hva hadde dere valgt?

Jeg ender alltid opp med Toffifee, og kjøper jeg drikkke, så blir det Coca Cola!

Har de ikke Toffifee blir det helnøtt, potetgull og den slags liker jeg ikke, så det kjøper jeg aldri!

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Lotte :o)

5

• Mary Poppins

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Plukker som regel litt smågodt. Festkarameller, choco lakrisfudge, og salt og surt :o)

Skrevet

Jeg kjøper aldri helnøtt og aldri Toffenfee (eller hva de nå heter)!

Vi er hekta på sånn seigt gummigreier - så både barn og voksne gomler smågodt av typen sure føtter, colaflasker, røde lepper, "de store flate røde og sorte greiene med hull i", oransje og svarte krokodiller osv

Vi er også veldig glad i SØrlandschips (den grønne eller den røde) eller ostepop.

I kveld hadde vi muffins, ostesmørbrød og smågodt. Vann og eplejuice og farris som drikke. Og et glass vin på oss voksne seint i kveld.

Skrevet

Rød kjærlighet på pinne, Taffelsticks eller potetgull med salt og pepper.

Skrevet

Melkesjokolade og gjerne salt potetgull.

Blande de 2 i munnen er bare så nydelig. :-)

Annonse

AneM1365380603
Skrevet

Firkløver eller stratos. Sørlandschips, grønn pringles eller potetgull med ost og løk. Jeg kjøper alltid solo til knasket.

Skrevet

Hei du! Akkurat den perfekte blandingen! Helt enig. Har mange ganger fantasert om jeg skulle lage salt chips med sjokolade, eller tipse maarud om det ;)

Og har jeg ikke chips så styrter jeg melk ved siden av melkesjokoladen :)

Skrevet

Jeg vil svare samme som an, melkesjokolade og salt chips. Fra smågodthylla ville jeg valgt spesial og festkarameller :)

Skrevet

Smågodt! Marsipankulene til Hval (?) er knallgode og det havner alltid en øse av dem i posen. I tillegg til noen få forskjellige av mye av det andre i disken. :o)

Den nye melkesjokolade med lakris fra Freia er gooood!

Skrevet

Hmmmmm...

Daim og helnøtt, når det gjelder sjokolade.

Ellers er marsipan snadder, men bare til jul og påske. ;) Og sånne salte fisker...Namnam..

Av salte snacks er cheeze doodles rågodt. Ikke spesielt sunt dessverre, men guuuuud så godt!

Annonse

Skrevet

Helt enig! Jeg vet om mange som synes det er skikkelig godt så egentlig synes jeg nesten det er litt rart at maarud ikke har laget noe sånt..

AneM1365380603
Skrevet

I Finland har de popcorn med sjokoladetrekk. Smaker ganske godt.

Skrevet

Helt enig! Jeg vet om mange som synes det er skikkelig godt så egentlig synes jeg nesten det er litt rart at maarud ikke har laget noe sånt..

*urk* Jeg har bare smakt "Smash", og for en utrolig gyselig blanding av chips og sjoko:-(

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg spiser bacongull eller 86% sjokolade og drikker et glass rødvin eller pepsimax.

Eller så spiser jeg ost og paprika og lager en stor kanne te.

Eller så blir det noen nøtter.

Skrevet

*urk* Jeg har bare smakt "Smash", og for en utrolig gyselig blanding av chips og sjoko:-(

Jeg tror du må være det første jeg har hørt om som ikke synes det er godt :-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg tror du må være det første jeg har hørt om som ikke synes det er godt :-)

Jeg synes også det smaker ekkelt. Det er noe med sjokoladen tror jeg. Den er nesten som smør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...