Gå til innhold

Hva er deres godteri favoritter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror du må være det første jeg har hørt om som ikke synes det er godt :-)

Jeg har ikke diskutert dette med folk, men kan ikke huske å ha hørt folk ha sagt at smahs jammen meg er godt! ;-)

Jeg kan knapt huske at det har vært satt fram skåler med slik på fest/selskap hos andre heller. Kanskje vi er "for gamle" og liker best de produktene vi har vært vant til fra før? ;-)

Eller forresten - sønnen min på 11 liker det heller ikke. ;-)

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Lotte :o)

5

• Mary Poppins

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har ikke diskutert dette med folk, men kan ikke huske å ha hørt folk ha sagt at smahs jammen meg er godt! ;-)

Jeg kan knapt huske at det har vært satt fram skåler med slik på fest/selskap hos andre heller. Kanskje vi er "for gamle" og liker best de produktene vi har vært vant til fra før? ;-)

Jeg tror dere er for gamle, og at sønnen din er for ung ;-)

Skrevet

*he he*

Skrevet

Jeg synes nok at ymse salt snacks ofte frister mer en sukkergodis/sjokolade, selv om det også er godt.

Jeg liker sjokolade kjmepegodt, men kjenner meg ikke igjen i slike vitser osv som går på sjoko-gærne kvinnfolk;-)

Men det er likevel mest sannsynlig at søtt godis oftest vil være sjokolade. Husbonden kjøper helst godisvarianter av vingummi.varianten, samt lakrisvarianter, og dette er jeg ikke spesielt begeistret for.

Skrevet

Jeg synes nok at ymse salt snacks ofte frister mer en sukkergodis/sjokolade, selv om det også er godt.

Jeg liker sjokolade kjmepegodt, men kjenner meg ikke igjen i slike vitser osv som går på sjoko-gærne kvinnfolk;-)

Men det er likevel mest sannsynlig at søtt godis oftest vil være sjokolade. Husbonden kjøper helst godisvarianter av vingummi.varianten, samt lakrisvarianter, og dette er jeg ikke spesielt begeistret for.

Han gjør det vel ikke med overlegg, tror du..?! *hehe*

Annonse

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225028904' post='3995959]

Han gjør det vel ikke med overlegg, tror du..?! *hehe*

*he he* Nei, jeg tror faktisk ikke det. Han synes vel dette er så godt at han bare MÅ ha det. ;-)

Han er generelt sett mye mer tilbøyelig enn meg til å kjøpe snop (han er tynn som ei flis, så han kan tillate seg litt mer enn meg der...), samt at han reiser mye i jobben og derfor lett får tilgang til ymse vingummi/lakris-blandinger på flyplasser.

Derfor er hans godtepreferanser det som dominerer godteposene i heimen...;-)

Skrevet

*he he* Nei, jeg tror faktisk ikke det. Han synes vel dette er så godt at han bare MÅ ha det. ;-)

Han er generelt sett mye mer tilbøyelig enn meg til å kjøpe snop (han er tynn som ei flis, så han kan tillate seg litt mer enn meg der...), samt at han reiser mye i jobben og derfor lett får tilgang til ymse vingummi/lakris-blandinger på flyplasser.

Derfor er hans godtepreferanser det som dominerer godteposene i heimen...;-)

Jeg trodde ikke Finn var mager? Trodde han var lubben og hadde gammeldagse briller, jeg ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225032305' post='3995981]

Jeg trodde ikke Finn var mager? Trodde han var lubben og hadde gammeldagse briller, jeg ;o)

*he he*

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg tror du må være det første jeg har hørt om som ikke synes det er godt :-)

Virkelig? Helt enig med morsan - Smash er ekkelt!

Gjest Elextra
Skrevet

Enig - Smash er ekkelt.

Turblanding, nøtter og rosiner, er godt, selv om også det er blanding av salt og søtt. Men ikke akkurat det jeg velger å kose meg med hjemme, da.

Gjest Elextra
Skrevet

*he he*

Noe sier meg at Lotte husker fleipen med han på nerdebildene vi hadde oppe for en stund siden (og diskuterte en gang senere) - mener vi kalte den verste Hr. Finn :-)

Annonse

Skrevet

Noe sier meg at Lotte husker fleipen med han på nerdebildene vi hadde oppe for en stund siden (og diskuterte en gang senere) - mener vi kalte den verste Hr. Finn :-)

Jeg tenker på han i reklamefilmene for finn.no, jeg. "Den har jeg _ikke_ sett..." ;o)

Skrevet

Enig - Smash er ekkelt.

Turblanding, nøtter og rosiner, er godt, selv om også det er blanding av salt og søtt. Men ikke akkurat det jeg velger å kose meg med hjemme, da.

Enig på alle punkter:-)

Jeg liker også M, som jo er blanding av salt og søtt, men på et astronomisk annet kvalitetsnivå enn Smash.

I tillegg til at jeg ikke liker Smash i seg selv, synes jeg at den Smash-reklamen, med han som står i døra til kjøpesenteret og deler ut gratisprøver til en mann som blir sinna og slår fordi han ikke fpr mer enn én bit, er UTROLIG irriterende!

Gjest Elextra
Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1225033794' post='3996012]

Jeg tenker på han i reklamefilmene for finn.no, jeg. "Den har jeg _ikke_ sett..." ;o)

Ah, jasså? Den har ikke _jeg_ sett. Tror jeg.

Gjest Elextra
Skrevet

Du'a, fjortis! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...