Gå til innhold

Hva er deres godteri favoritter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah, jasså? Den har ikke _jeg_ sett. Tror jeg.

Erre mulig? ;-)

Hele referansen til "herr finn" for meg går på at jeg har lagt ut linker med mye rart som averteres på finn.no, og derfra kommer dette med at "farsan" nå heter "Finn" på dol;-)

Her er forresten linker til det jeg mener er de to første av en lang rekke reklamefilmer for finn.no. den første er desidert best, men hevnen fra sønnen er også fin:-)

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Lotte :o)

5

• Mary Poppins

3

• AneM1365380603

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Erre mulig? ;-)

Hele referansen til "herr finn" for meg går på at jeg har lagt ut linker med mye rart som averteres på finn.no, og derfra kommer dette med at "farsan" nå heter "Finn" på dol;-)

Her er forresten linker til det jeg mener er de to første av en lang rekke reklamefilmer for finn.no. den første er desidert best, men hevnen fra sønnen er også fin:-)

Må presisere at jeg _aldri_ har trodd din Hr. Finn så slik ut, og jeg kjenner historikken til tilnavnet :D.

Morsomme reklamer det, ja :D. Må nesten beskjemmet innrømme at vi ikke har hatt reklame-TV på en stund, av tekniske grunner (og grådig forsinket bestilt fibernett).

Skrevet

Må presisere at jeg _aldri_ har trodd din Hr. Finn så slik ut, og jeg kjenner historikken til tilnavnet :D.

Morsomme reklamer det, ja :D. Må nesten beskjemmet innrømme at vi ikke har hatt reklame-TV på en stund, av tekniske grunner (og grådig forsinket bestilt fibernett).

''Må presisere at jeg _aldri_ har trodd din Hr. Finn så slik ut, ''

*he he*

Jeg husker forresten i en annen tråd her der jeg skrev om "Finn", så var det en som kommenterte at jeg ikke burde offentliggjøre navn her inne, for da kunne noen kjenne igjen meg/oss;-)

Annonse

Skrevet

Smågodt, melkesjokolade og/eller nøtter; cashew + brente mandler. NAMMMMMM...

Skrevet

Småsjokoladene til Nidar som heter «Spesial». mmmmmmmmm....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...