hjernetrimmern Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Er det noen her inne som er litt bedre kjent på Lillehammer eller Hamar enn meg? Tenkte meg til en av de byene til uka, og da hadde det vært supert om det fantes noen steder der de hadde perler og smykkeutstyr... Vet forresten om en liten butikk på Hamar, men flere tips mottas med takk... 0 Siter
linnea72 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 På torghjørnet i hamar er det en blomsterbutikk, (husker ikke hva den heter) de har masse perler. 0 Siter
Gjest Hamarperler Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Hamar: Perler finner du massevis av hos UnikHobby. Ligger rett over gågata, mellom Gsport og posten (Sverresgate). 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Hamar: Perler finner du massevis av hos UnikHobby. Ligger rett over gågata, mellom Gsport og posten (Sverresgate). Takk for det! Det er akkurat den butikken jeg har vært i på Hamar...mne kunne ikke huskenavnet i farten!! 0 Siter
Gjest Hamarperler Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Takk for det! Det er akkurat den butikken jeg har vært i på Hamar...mne kunne ikke huskenavnet i farten!! Så bra at jeg kunne være til hjelp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.