Gå til innhold

Hvordan få bort dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å søle spaghettisaus på min hvite skinnsofa, og jeg får det ikke bort. Har prøvd å vaske det bort med vann og zalo men det synes fortsatt. Tips?

Skrevet

Hm..så kjedelig! Jeg vet man kan bruke masse vann og helle på potetmel på tepper, det skal ta flekker, men om det virker på sofaen vet jeg ikke......

Skrevet

Hm..så kjedelig! Jeg vet man kan bruke masse vann og helle på potetmel på tepper, det skal ta flekker, men om det virker på sofaen vet jeg ikke......

dette er en skinnsofa så tviler på at det vil virke på den :-/

Skrevet

I England finnes det et spesielt rengjøringsmiddel for skinnsofaer. Etter en omgang med det blir "svigermors" hvite skinnsofaer som nye, på tross av barn, hunder, kaffe-, te- og matsøl. Jeg vet dessverre ikke hva det heter, men kanskje du kan spørre på en møbelforretning eller lese deg fram i dagligvarehandelen og se om vi har noe lignende i Norge?

Skrevet

dette er en skinnsofa så tviler på at det vil virke på den :-/

Måtte i tilfelle ha en veldig fuktig svamp over potetmelet. Fargen har jo trukket inn....

Skrevet

Skinnsofa ... da hadde jeg prøvd med jif rett og slett.

Skrevet

Jeg ville forhørt meg i møbelbutikken. Det finnes mye på rense/vedlikeholdsfronten av skinnmøbler. Eksperimenterer du kan resultatet bli at ikke bare tomaten forsvinner, men også hvitfargen

Skrevet

Det finnes en slags skinnrens i møbelbutikker. Spør der du.

Skrevet

Hva med å prøve med en fet krem (rensekrem?) og deretter prøvd å tørke det av

Skrevet

Swiffer svamp - definitivt! :) Bruker den på vegger, mitt hvite spisebord og alskens overflater der jr har vært...;) Blir overrasket om den ikke tar flekker på skinn også.

Jif skurekrem ville jeg ikke brukt - tror du lett kan skrubbe deg inn til lærteksturen jeg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...