Mary Poppins Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har klart å søle spaghettisaus på min hvite skinnsofa, og jeg får det ikke bort. Har prøvd å vaske det bort med vann og zalo men det synes fortsatt. Tips? 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Hm..så kjedelig! Jeg vet man kan bruke masse vann og helle på potetmel på tepper, det skal ta flekker, men om det virker på sofaen vet jeg ikke...... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Hm..så kjedelig! Jeg vet man kan bruke masse vann og helle på potetmel på tepper, det skal ta flekker, men om det virker på sofaen vet jeg ikke...... dette er en skinnsofa så tviler på at det vil virke på den :-/ 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 BioTex på sprayflaske kanskje? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 I England finnes det et spesielt rengjøringsmiddel for skinnsofaer. Etter en omgang med det blir "svigermors" hvite skinnsofaer som nye, på tross av barn, hunder, kaffe-, te- og matsøl. Jeg vet dessverre ikke hva det heter, men kanskje du kan spørre på en møbelforretning eller lese deg fram i dagligvarehandelen og se om vi har noe lignende i Norge? 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 dette er en skinnsofa så tviler på at det vil virke på den :-/ Måtte i tilfelle ha en veldig fuktig svamp over potetmelet. Fargen har jo trukket inn.... 0 Siter
Gjest nikkot Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Skinnsofa ... da hadde jeg prøvd med jif rett og slett. 0 Siter
thaimams Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg ville forhørt meg i møbelbutikken. Det finnes mye på rense/vedlikeholdsfronten av skinnmøbler. Eksperimenterer du kan resultatet bli at ikke bare tomaten forsvinner, men også hvitfargen 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Det finnes en slags skinnrens i møbelbutikker. Spør der du. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Hva med å prøve med en fet krem (rensekrem?) og deretter prøvd å tørke det av 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Swiffer svamp - definitivt! Bruker den på vegger, mitt hvite spisebord og alskens overflater der jr har vært... Blir overrasket om den ikke tar flekker på skinn også. Jif skurekrem ville jeg ikke brukt - tror du lett kan skrubbe deg inn til lærteksturen jeg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.