Gå til innhold

Omega tv-benk fra Bohus

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har den ikke, men syns den så fin ut. Også er det ikke bein som er litt opp ffra gulvet, så det er lettere å støvsuge og vaske :o) Men husk at støv synes fort på mørke møbler.

Gjest tv-benk
Skrevet

Jeg har den ikke, men syns den så fin ut. Også er det ikke bein som er litt opp ffra gulvet, så det er lettere å støvsuge og vaske :o) Men husk at støv synes fort på mørke møbler.

Jeg også falt litt for den, og så var den ikke så dyr ... har kjøpt oss flatskjerm (ikke fått den enda da), så jeg vil ha en lav tv-benk, har sett på mange med de ligger på 4-5 og 6.000 og det er for mye syns jeg. Jeg har endel mørke møbler fra før, så den bli passe inn .....

Gjest tv-benk
Skrevet

Nei, jeg har denne:

http://www.ikea.com/PIAimages/76196_PE195675_S4.jpg

fra Ikea. :o) Totalt forskjellig fra din og jeg kunne ikke tenke meg svarte eller svært mørke møbler. ;o) Alt støv synes jo på dem med en gang.

Hvitt kan jeg ikke ha, den er heller ikke bred nok, ser at den er 145 cm .... har kjøpt en 50" flatskjerm, den er 123 cm bred, og jeg vil ha litt tv-benk utenfor tv`n liksom. Må tørke støv minst en gang i uken allikevel, og hvis jeg ikke fyller benken med masse stash så er jo det fort gjort da :).

Gjest surikatt
Skrevet

Jeg også falt litt for den, og så var den ikke så dyr ... har kjøpt oss flatskjerm (ikke fått den enda da), så jeg vil ha en lav tv-benk, har sett på mange med de ligger på 4-5 og 6.000 og det er for mye syns jeg. Jeg har endel mørke møbler fra før, så den bli passe inn .....

Jeg har en som er veldig lik bortsett fra at den har hjul og skaper i stedet for skuffer. Er veldig fornøyd med denne, god plass til 50" og til DVD og Dreambox etc. i skapene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...