Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 http://www.nettavisen.no/it/article2331526.ece Makan! "Do not insert into penis", på en eske med små skrujern!? ;D 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Den med fyrstikkene på bensintanken var ikke helt fjern! Min mor tinte nemlig låsen til bensinlokket på bilen med lighter en gang - mens søsteren min og jeg satt i bilen! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Betyr vel at noen har forsøkt nettopp dette, og de har måttet utbetale en saftig erstatningssum siden peniseieren vel ikke kunne vite det!! ;-D 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Betyr vel at noen har forsøkt nettopp dette, og de har måttet utbetale en saftig erstatningssum siden peniseieren vel ikke kunne vite det!! ;-D Auauau, du sier noe der ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Den med fyrstikkene på bensintanken var ikke helt fjern! Min mor tinte nemlig låsen til bensinlokket på bilen med lighter en gang - mens søsteren min og jeg satt i bilen! Hjelpes! 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225047565' post='3996123] Hjelpes! Ja det vil jeg si! Men så er hun nå ikke fullstendig riktig ellers heller da;-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225047488' post='3996122] Auauau, du sier noe der ;o) Det heter riktignok screwdriver da.. Kanskje der de fikk navnet fra..? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Ja det vil jeg si! Men så er hun nå ikke fullstendig riktig ellers heller da;-) Huff 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Det heter riktignok screwdriver da.. Kanskje der de fikk navnet fra..? *hahaha* Jaggu...! 0 Siter
Orio Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 For så vidt en fornuftig advarsel, men man kunne kanskje tro at de fleste ville forstå det helt av seg selv. Det jeg lurer på er om produsenten har fått klager/erstatningskrav etter at noen har prøvd å dytte skrujernene inn i penis. Hadde forøvrig sans for den franske vaskelappen, hvor de også beklaget at presidenten er en idiot. Kanskje en del av en kodet melding? Fortsettelse følger på neste sesongs bukser? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 For så vidt en fornuftig advarsel, men man kunne kanskje tro at de fleste ville forstå det helt av seg selv. Det jeg lurer på er om produsenten har fått klager/erstatningskrav etter at noen har prøvd å dytte skrujernene inn i penis. Hadde forøvrig sans for den franske vaskelappen, hvor de også beklaget at presidenten er en idiot. Kanskje en del av en kodet melding? Fortsettelse følger på neste sesongs bukser? *hehe* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Dette henger jo sammen med at amerikanere, som må være verdens dummeste folkeslag, går til sak for det meste, og for å unngå søksmål må produsentene safe på denne måten. En mor fikk for en tid tilbake en klekkelig erstatning fordi barnet hennes svelget et batteri og det ikke sto på batteriet at det ikke måtte svelges. Selv smiler jeg for meg selv hver gang jeg kjøper en dippeditt til å bruke sammen med iPoden min, da står det nemlig alltid på eska "iPod not included". Hadde jeg vært amerikansk hadde jeg neppe skjønt dette av meg selv. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.