songbirdy Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Ha får folk til å gjøre slikt mot et annet menneske, ikke minst et BARN?!? Stakkars stakkars gutt... Jeg blir kvalm, sjokkert og veldig trist... Hvordan kan slikt skje?? http://www.ba.no/nyheter/article3879976.ece 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har fulgt denne saken en god stund nå. Den er bare helt aldeles forjævlig. Han ble først frikjent i saken også - og såvidt jeg har skjønt er han fremdeles sammen med barnets mor som venter barn med ham nå. Jeg greier ikke å tenke over hva denne ungen har opplevd - jeg begynner bare å grine - det er jo flere unger der ute som opplever dette i dag også. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har fulgt denne saken en god stund nå. Den er bare helt aldeles forjævlig. Han ble først frikjent i saken også - og såvidt jeg har skjønt er han fremdeles sammen med barnets mor som venter barn med ham nå. Jeg greier ikke å tenke over hva denne ungen har opplevd - jeg begynner bare å grine - det er jo flere unger der ute som opplever dette i dag også. Mora kan jo ikke være på nett, hun heller. (((((((((((((((((((((((((((((((( 0 Siter
mrxx Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg orker knapt å lese om dette, kjenner det vrir seg i kroppen. Helt utrolig at noen kan vær så ondskapsfulle. Stakkars liten gutt. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har fulgt denne saken en god stund nå. Den er bare helt aldeles forjævlig. Han ble først frikjent i saken også - og såvidt jeg har skjønt er han fremdeles sammen med barnets mor som venter barn med ham nå. Jeg greier ikke å tenke over hva denne ungen har opplevd - jeg begynner bare å grine - det er jo flere unger der ute som opplever dette i dag også. Hvis det er tilfelle så kan ikke mora være helt god. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Hvis det er tilfelle så kan ikke mora være helt god. Nei det kan hun ikke. 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225099965' post='3996412] Mora kan jo ikke være på nett, hun heller. (((((((((((((((((((((((((((((((( Nei. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Nei. Jeg føler meg nesten kald når jeg leser om katastrofer, og tenker "jaja, sånt skjer vel fra tid til annen". Men denne saken, den er i en annen kategori. Jeg gråter av sånt, blir kvalm og kan ikke fatte at noen kan være så grusomme. Stakkars liten gutt. (((((((( 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Men hvor i helvete er mora!? Og skolen? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Men hvor i helvete er mora!? Og skolen? Les gullas innlegg. Mora venter barn med gjerningsmannen ( 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1225100427' post='3996429] Les gullas innlegg. Mora venter barn med gjerningsmannen ( Her burde barnevernet kommet inn i bildet og tatt barnet fra mor alt på fødestua. Og det mener jeg seriøst! Hun har stått og "sett" på at mannen hun nå venter barn med har tatt livet av hennes andre sønn. Hun har gitt fra seg "tillatelsen" til å ha flere barn for resten av livet. 0 Siter
Gjest sasasadada Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Det er uforståelig at slikt kan pågå uten at noen har forstått at noe er galt. Som noen spørr hvor har moren vært? Skolen? Til slutt mishandler han barnet til døde og blir idømt en straff på 6 år??? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Det er uforståelig at slikt kan pågå uten at noen har forstått at noe er galt. Som noen spørr hvor har moren vært? Skolen? Til slutt mishandler han barnet til døde og blir idømt en straff på 6 år??? Mora er visstnok sammen med ham fremdeles og de venter barn sammen.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Her burde barnevernet kommet inn i bildet og tatt barnet fra mor alt på fødestua. Og det mener jeg seriøst! Hun har stått og "sett" på at mannen hun nå venter barn med har tatt livet av hennes andre sønn. Hun har gitt fra seg "tillatelsen" til å ha flere barn for resten av livet. Kunne ikke vært mer enig! (( 0 Siter
songbirdy Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har fulgt denne saken en god stund nå. Den er bare helt aldeles forjævlig. Han ble først frikjent i saken også - og såvidt jeg har skjønt er han fremdeles sammen med barnets mor som venter barn med ham nå. Jeg greier ikke å tenke over hva denne ungen har opplevd - jeg begynner bare å grine - det er jo flere unger der ute som opplever dette i dag også. Fy f..... jeg finner ikke ord.. Stakkars lille gutt... Man hører jo stadig om mødre som tar lignende valg, men jeg kan bare ikke forstå hva som går gjennom knollen på dem!!! Dette tilfellet er jo ekstremt grovt, men i en barnevernssak jeg kjenner til, fortsatte mor å være sammen med ny kjæreste som misbrukte minst et av barna hennes. 2 av 4 unger var i fosterhjem, men ikke dette barnet. Ble vel boende hos sin far etter hvert tror jeg. Men jeg forstår bare ikke hva som foregår oppe i hodet til slike mødre. De må være så kuet, hjernevasket eller hva det nå enn er, at de mister "retningssansen" - eller så må de rett og slett være mindre begavet.... Men hvor er hjelpen utenfra? ( 0 Siter
songbirdy Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Her burde barnevernet kommet inn i bildet og tatt barnet fra mor alt på fødestua. Og det mener jeg seriøst! Hun har stått og "sett" på at mannen hun nå venter barn med har tatt livet av hennes andre sønn. Hun har gitt fra seg "tillatelsen" til å ha flere barn for resten av livet. Jeg er så enig!!! Jeg er rystet langt inni margen...... 0 Siter
Gjest Gulla Wiltersen Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Fy f..... jeg finner ikke ord.. Stakkars lille gutt... Man hører jo stadig om mødre som tar lignende valg, men jeg kan bare ikke forstå hva som går gjennom knollen på dem!!! Dette tilfellet er jo ekstremt grovt, men i en barnevernssak jeg kjenner til, fortsatte mor å være sammen med ny kjæreste som misbrukte minst et av barna hennes. 2 av 4 unger var i fosterhjem, men ikke dette barnet. Ble vel boende hos sin far etter hvert tror jeg. Men jeg forstår bare ikke hva som foregår oppe i hodet til slike mødre. De må være så kuet, hjernevasket eller hva det nå enn er, at de mister "retningssansen" - eller så må de rett og slett være mindre begavet.... Men hvor er hjelpen utenfra? ( Jeg greier ikke å skjønne dette jeg heller. Og jeg tror at jeg har lett for å skjønne både det ene og det andre om å være mamma, men dette? Nei. 0 Siter
songbirdy Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Det er uforståelig at slikt kan pågå uten at noen har forstått at noe er galt. Som noen spørr hvor har moren vært? Skolen? Til slutt mishandler han barnet til døde og blir idømt en straff på 6 år??? 6 år er ingenting!!!! Hva er formildende omstendigheter i denne saken??? Jeg fatter det ikke.. Skjønner ikke at jeg ikke har sett noe om denne saken tidligere? Jeg kan ikke ha fulgt med godt nok.. 0 Siter
songbirdy Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Jeg greier ikke å skjønne dette jeg heller. Og jeg tror at jeg har lett for å skjønne både det ene og det andre om å være mamma, men dette? Nei. Dette er ikke å være MAMMA, i ordets rette forstand! Du er ikke MAMMA når du lar andre systematisk mishandle barnet ditt, psykisk eller fysisk. Jeg mister troen på rettssystemet når jeg ser sånne fillestraffer! Dette er DRAP! 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Fy F... Stakkars lille gutt. Som i dette tilfellet altså ( ifølge artikkelen) ikke engang kunne stole på sin far. Grusomt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.