astridny Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Og jeg syns det var nesten like ille at han bare fikk 6 år for å ha drept ett barn. Hva slags system er dette? Hvilken mennesker er det som kan finne ut at 6 år er nok straff? *SJOKKERT* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Fy f... og en straff på seks år..jeg har ikke ord.. Han skulle vært pint til døde.. langsomt, men sikkert. 0 Siter
Gjest sasasadada Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 6 år er ingenting!!!! Hva er formildende omstendigheter i denne saken??? Jeg fatter det ikke.. Skjønner ikke at jeg ikke har sett noe om denne saken tidligere? Jeg kan ikke ha fulgt med godt nok.. Dette er bestialsk og uforståelig for oss alle. Dommen er bare nok et eksempel på at ting ikke fungerer optimalt i dette landet. 0 Siter
Gjest sasasadada Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Mora er visstnok sammen med ham fremdeles og de venter barn sammen.... Jeg mangler ord! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.