Gjest per og kari Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg lurer på om du kan dra noen grenser mellom det å ha en personlighet som gjør det problematiske for personen selv og de nærmeste vs det å ha en personlighetsforstyrrelse. Jeg skjønner at dette ikke er absolutte grenser, og at gråsonene er flytende. Kan somatiske sykdommer utøse personlighetsforstyrrelser som har ligget latent? Evt noen sykdommer mer enn andre? Grunnen til at jeg spør er at jeg har en mor som må være i grenselandet et sted. Med årene har det blitt klarere for meg hvorfor det har vært som det har vært. Hun har en personlighet som det er svært vanskelig for mange å samarbeide med. Ettersom hun har blitt hjelpertrengende er dette tydeliggjort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/317098-nhd-personlighetsforstyrrelser-grenseoppganger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.