Gå til innhold

NHD- vekt-verstingene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Remeronbruker

Synes remeron og tolvon burde unngås til enhver pris. Den enste fordelen med disse medisinene er at de gir tretthet.

Er ikke enig med deg. Jeg har prøvd det meste av antidepressiva, og det eneste som virkelig fungerer på meg er Remeron. Jeg skulle virkelig ønske jeg ikke hade gått så mye opp i vekt om jeg har, men det er likevel en bivirkning jeg velger å tåle da jeg endelig har funnet et medikament som gjør at jeg har det bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317104-nhd-vekt-verstingene/#findComment-2604688
Del på andre sider

Vil gå ut fra at det er Remeron og Risperdal som gir vektøkningen. Har aldri opplevd vektøkning på Truxal, tror heller ikke dette er listet som en potensiell bivirkning på preparatet.

Ad Remeron er dette noe av det verste jeg har brukt noen gang. Gikk opp 20 kg på 3-4 måneder før jeg seponerte denne. Hadde ulvehunger konstant, og spiste til jeg bokstavelig talt ikke greide å røre på meg. Når jeg ikke spiste lå jeg stort sett og sov på denne medisinen.

Gikk opprinnelig på Efexor, men ville prøve et annet AD som ikke ga seksuell dysfunskjon. Foreslo derfor både Aurorix og Wellbutrin til legen. Ikke snakk om, Aurorix var en gammel medisin man kun brukte på institusjoner, og Wellbutrin var livsfarlig.

Uansett, jeg sliter fortsatt med å bli kvitt de mange kiloene jeg la på meg pga Remeron. Og fikk strekkmerker under brystet grunnet den raske og betydelige vektøkningen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317104-nhd-vekt-verstingene/#findComment-2605219
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...