Gå til innhold

seponering og symptomer

Anbefalte innlegg

Halvannet år på benzodiazepiner gjør noe med kroppen. Flere forsøk på bråseponering har ført til alle mulige kroppslige symptomer.

Hodepine, tung i hode, migrene, kvalme, ekstrem skjelving, ømme muskler, søvnløshet, utmattelse og faktisk tinitus.

Det starte ofte med at jeg begynner å føle meg ``fyllesyk`` og deretter bygger det på seg med alle mulige kroppslige symptomer som jeg alri før har vært plaget med. Det blir verre og verre for hver dag og etter 1-2 uker på jeg gi meg og starte opp igjen med benzo.

Har noen erfaring med noen av disse abstines symptomene, og hvor lang tid pleier det normalt å ta for de opphører etter daglig bruk i over et år på ``normale`` doser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/317109-seponering-og-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil anbefale deg å trappe ned,det gjorde jeg til å begynne med og da gikk det fint.

Så kom en psykiater og tok alt bort,da ble jeg dårlig da og det varte lenge,forstår ikke hva hun tenkte på.

Ingen vet hvordan det er før de har prøvd det selv!

Nei, skjønner ikke leger som tar bort alle medisiner uten å ha prøvd et nedtrappingsopplegg først. Men jeg synes det er skremmende hvor fysisk avhengig man blir av benzodiazepiner. Tror ikke de stiller seg veldig annerledes fra illegale substanser eller alkohol med tanke på avhengighet og absinenser.

Nei, skjønner ikke leger som tar bort alle medisiner uten å ha prøvd et nedtrappingsopplegg først. Men jeg synes det er skremmende hvor fysisk avhengig man blir av benzodiazepiner. Tror ikke de stiller seg veldig annerledes fra illegale substanser eller alkohol med tanke på avhengighet og absinenser.

Ja det er skremmende,det er også skremmende at leger skriver ut så mye sånt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...