Gjest frossenpinn Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Nå begynner det å bli ille kaldt! Derfor må jeg ha nytt ullundertøy. Hvor finner jeg godt ullundertøy i Oslo? Sportsbutikker? Jeg vil ha noe som kan brukes til hverdags under vanlige klær, ikke bare til sportsbruk. Finnes det? Hvilket merke bør jeg kjøpe? 0 Siter
songbirdy Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Vi fikk en selger på jobb som solgte klær fra Ullmax. Bestilte et sett med merinoull (kløfri) og ullfrottè - supervarmt!!! Settet i merinoull bruker jeg under annet tøy, gjerne hele året.. De har nettbutikk: http://www.ullmax.no/index.asp 0 Siter
Gjest Pierre Robert Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Pierre Robert har lansert en ny lekker kolleksjon med ullundertøy, Pierre Robert woolcollection Jeg har tenkt å kjøpe )) 0 Siter
jonia Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Bogerud har iallfall tidligere solgt tynne ulltrøyer. Både singlet og genser med lange ermer. De er i ull/silkeblanding, og veldig behagelige på. Holder også bra i vask dersom du følger vaskeanvisningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.