Gå til innhold

Forbanna tannverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet råd mot tannverk?

Har fått time på mandag men det er en uke til og det verker sånn,tar ibux men det er vondt likevel.

Onsdag1365380628
Skrevet

Min erfaring er desverre at det meste er til liten hjelp når det gjelder tannverk. Ihvertfall vanlig reseptfrie medikamenter. Her må nok hardere lut til. Hvis du har virkelig tannverk og det er en uke til du får hjelp burde du kanskje ta en telefon og be om resept på smertestillende. Tannverk gjør vondt og er til å bli gal av. Jeg hadde en periode med mye vondt og unner ikke min fiende en slik opplevelse.

Ellers prøvde jeg vel det meste med kanskje litt virkning. Isbiter og kalde omslag og diverse sterke saker direkte på den vonde tannen. Kamferdråper og sprit feks...

Håper du får hjelp ihvertfall...god bedring fra meg

Skrevet

Hvis du har skikkelig tannverk syns jeg du bør ringe igjen i morgen og be om en hastetime.

Ta både ibux og paracet. Kombinasjonen er god mot tannverk.

Skrevet

Min erfaring er desverre at det meste er til liten hjelp når det gjelder tannverk. Ihvertfall vanlig reseptfrie medikamenter. Her må nok hardere lut til. Hvis du har virkelig tannverk og det er en uke til du får hjelp burde du kanskje ta en telefon og be om resept på smertestillende. Tannverk gjør vondt og er til å bli gal av. Jeg hadde en periode med mye vondt og unner ikke min fiende en slik opplevelse.

Ellers prøvde jeg vel det meste med kanskje litt virkning. Isbiter og kalde omslag og diverse sterke saker direkte på den vonde tannen. Kamferdråper og sprit feks...

Håper du får hjelp ihvertfall...god bedring fra meg

Takk : )

Ja tror jeg ringer legen i morgen og sier jeg har tannverk,må jo få noe for det da. Eller burde jeg få resept hos tannlegen?

Skrevet

Hvis du har skikkelig tannverk syns jeg du bør ringe igjen i morgen og be om en hastetime.

Ta både ibux og paracet. Kombinasjonen er god mot tannverk.

Får prøve den kombinasjonen,men hvor mange ibux skal jeg ta da og hvor mange paracet?

Har skikkelig vondt,er til å bli gal av...men vil ikke mase på tannlegen. Sa jeg hadde vondt,hvis de hadde hatt time før hadde jeg sikkert fått det.

Onsdag1365380628
Skrevet

Ja tror jeg ringer legen i morgen og sier jeg har tannverk,må jo få noe for det da. Eller burde jeg få resept hos tannlegen?

Du burde prøve å ringe tannlegen først, be om smertestillende og eventuelt å få framskyndet timen.

Skrevet

Du burde prøve å ringe tannlegen først, be om smertestillende og eventuelt å få framskyndet timen.

Da ringer jeg tannlegen i morgen.

Skrevet

Får prøve den kombinasjonen,men hvor mange ibux skal jeg ta da og hvor mange paracet?

Har skikkelig vondt,er til å bli gal av...men vil ikke mase på tannlegen. Sa jeg hadde vondt,hvis de hadde hatt time før hadde jeg sikkert fått det.

Du kan nok ta 2 ibux og 2 paracet, men pass på å ikke overskrivde døgndosene.

Men tannlegen tar det ikke personlig om noen ringer en gang til i tannverksnød altså. Så det syns jeg absolutt du bør gjøre.

Skrevet

Du kan nok ta 2 ibux og 2 paracet, men pass på å ikke overskrivde døgndosene.

Men tannlegen tar det ikke personlig om noen ringer en gang til i tannverksnød altså. Så det syns jeg absolutt du bør gjøre.

Takk,får ringe å høre i morgen,har tannlegeskrekk også..

Skrevet

Takk,får ringe å høre i morgen,har tannlegeskrekk også..

Ja, skjønner det, men det er tross alt bedre å få gjort noe med det.

Skal til tannlegen sjøl i morgen, jeg. Ta en visdomstann... Så i morgen er det jeg som sitter og sluker ibux og paracet.

Skrevet

Ta 600 mg Ibux og 1000 mg Paracet i slengen. Ikke overskrid 3 ganger i døgnet.

Skrevet

Om du tror du orker å vente en uke så har du uasnett ikke vondt nok.... ;-P Får du problemer med å sove i natt så ring igjen i morgen, har ikke tannlegen tid til deg så ring en annen.

Skrevet

Ja, skjønner det, men det er tross alt bedre å få gjort noe med det.

Skal til tannlegen sjøl i morgen, jeg. Ta en visdomstann... Så i morgen er det jeg som sitter og sluker ibux og paracet.

Best å få det gjort ja,masse lykke til : )

Skrevet

Ta 600 mg Ibux og 1000 mg Paracet i slengen. Ikke overskrid 3 ganger i døgnet.

Takk,det hjalp med ibux og paracet i natt.

Skrevet

Om du tror du orker å vente en uke så har du uasnett ikke vondt nok.... ;-P Får du problemer med å sove i natt så ring igjen i morgen, har ikke tannlegen tid til deg så ring en annen.

Det er det at tannverken kommer og går,med ett er den vekke får så å sette inn med full styrke.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det er det at tannverken kommer og går,med ett er den vekke får så å sette inn med full styrke.

''Det er det at tannverken kommer og går,med ett er den vekke får så å sette inn med full styrke.''

Da jeg hadde det slik var det betennelse.

Så ring tannlegen i dag! Tannverk er grusomt.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225176596' post='3997331]

''Det er det at tannverken kommer og går,med ett er den vekke får så å sette inn med full styrke.''

Da jeg hadde det slik var det betennelse.

Så ring tannlegen i dag! Tannverk er grusomt.

Betennelse,uff..ja det er jo helt grusomt når det pågår,føler smertene går ned i nakken og venstre armen også.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Betennelse,uff..ja det er jo helt grusomt når det pågår,føler smertene går ned i nakken og venstre armen også.

Høres ut slik jeg hadde det. Når jeg kom til tannlegen sa han at det var bra jeg kom, for jeg var ikke langt unna ett svært hovent ansikt.

Så ring med en gang de åpner! Skal krysse fingre for at du får time i formiddag.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg tok en paracet 3-4 ganger pr dag. Det kan også være lurt å skylle med munnskyllevann. En slik sort som tar bakterier. Sist jeg hadde betennelse forsvant den pga det. Nå er maretanna operert bort :)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1225177117' post='3997338]

Høres ut slik jeg hadde det. Når jeg kom til tannlegen sa han at det var bra jeg kom, for jeg var ikke langt unna ett svært hovent ansikt.

Så ring med en gang de åpner! Skal krysse fingre for at du får time i formiddag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...