Gjest Trinne lille Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Mannen min har fått akutt nyrebekkenbetennelse og har nettopp vært inne og fått sterke tabletter. Høy feber. Hadde såvidt fått i tabletten (drakk kanskje litt mye kaldt vann?) så spydde han opp alt. Man spyr da ikke av nyrebekken betennelse? Han har aldri hatt det før. Kan det være feberen og strevet med å komme seg til legevakta og hjem igjen med over 39 i feber? 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Man spyr av nyrebekkenbetennelse ja.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Men man kan spy av antibiotikaen man får 0 Siter
Gjest Trinne lille Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Men man kan spy av antibiotikaen man får Men det hadde bare gått tjue minutter eller noe siden han tok den første tabletten. Han har kjempefeber, han må jo ta medisin? 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Men det hadde bare gått tjue minutter eller noe siden han tok den første tabletten. Han har kjempefeber, han må jo ta medisin? Det er klart han skal ta medisinen. Jeg har blitt fortalt at kvalme og oppkast ikke er grunn til å stoppe med antibiotika. Jeg blir skikkelig trøtt, kvalm og dårlig av Selexid, men får beskjed om å ta den likevel. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Når jeg skikkelig infeksjon i nyrene mine, så gjør infeksjonen at jeg er veldig veldig kvalm. Store smerter gjør meg også kvalm. Og noen ganger kaster jeg opp. 0 Siter
UlrikkeE Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Man kan spy av feber og smerter... Jeg spøy mer eller mindre under hele fødselen min, f.eks... 0 Siter
Gjest Har selv hatt det Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg hadde nyrebekkenbetennelse og ble kvalm... husker jeg ikke klarte holde på mat, spiste en pizza og spydde paprikabiter gjennom nesen! Fikk antibiotika men klarte ikke holde på tablettene pga jeg spydde omtrent med en gang, var like før jeg måtte innlegges og få intravenøs antibiotika. Heldigvis bedret kvalmen seg og jeg klarte å fullføre tablettkuren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.