Gå til innhold

Åndenes makt-tror dere på ånder?

Anbefalte innlegg

Gjest ariella37
Skrevet

Jeg har alltid vært skeptisk til det som kalles for åndeverdenen, guider, hjelpere osv. Men etter å ha sett alle disse programmene på fjernsynet begynner jeg å bli usikker og ikke minst nysgjerrig på dette.

Skrevet

Det finnes nok noe der.

Ikke alle kan se eller høre det, så da forstår jeg jo at det ikke kan bli sannhet for dem.

Skrevet

Jeg tror noe "uforklarlig" kan skje noen steder, ja. Hva det er , kan jeg ikke uttale meg om.

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Jeg tror på dårlig ånde. Og på ånden som går. (Den kommer når en i huset får streptokokker i halsen...)

Gjest dustedama
Skrevet

Nope. Tror ikke på ånder." It's all in your head" er det noe som heter.

Gjest xkristinx
Skrevet

Jeg tror definitivt på ånder. Har hatt besøk av noen jeg.

Skrevet

Ikkje stol på det du ser på fjernsynet, ihvertfall ikkje på useriøse kanaler som TV3, TV2 og TVNorge.

De eneste guidene som eg tror på er turistguidene i syden!

Skrevet

Hvis du tenker på det du ser i TV-programmer er nok det aldri virkelige ånder eller hjelere osv. For de avslører jo aldri mer enn det man vet fra før. Ingen får noe virkelig hjelp der heller.

Om man mot formodning skulle møtt på en såkalt hjelpene ånd, hvordan vet man at man ikke blir manipulert? Kanskje det er liten jævel som spiller snill for å lure deg til noe du angrer dypt på? Sky heller den dritten og ikke la deg lure.

Gjest huldrine
Skrevet

Det som er på TV vet jeg ikke om jeg skal tro på. Men det jeg har sett og opplevd selv, det tror jeg på. Jeg har og har hatt mine hjelpere nær meg flere ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...